USD 28.10 28.20
  • USD 28.10 28.20
  • EUR 33.90 34.14
  • PLN 7.45 7.50

Пропаганду в Білорусі курують 32 працівники Russia Today, – ЗМІ

У Білорусі працює 32 працівники російського телеканалу Russia Today і його структурного підрозділу відеоновин Ruptly. Вони «консультують» державне білоруське ТБ.

Про це інформує Детектор медіа.

Повідомляється, що всі ці працівники російського пропагандистського каналу живуть в чотирьох різних готелях в Мінську.

Відзначається, що ніхто зі співробітників RT офіційно не працює на білоруському телебаченні, але вони явно впливають на контент державних білоруських телеканалів. Співробітники RT і Ruptly консультують «білоруських колег» з безлічі питань – «так само, як робили це в Тунісі, Венесуелі, на Кубі, а Симоньян (Маргарита, керівник RT – ред.) навіть особисто консультувала китайців».

У RT заявляють, що їхні представники «займаються в Білорусі своєю безпосередньою статутною діяльністю, фінансування якої щорічно публікується в законі «Про федеральний бюджет».

Білоруська редакція «Радіо Свобода» ще 3 вересня повідомила, що мова білоруського державного телебачення докорінно змінилася після виборів 9 серпня.

«Зараз на ньому звучать слова «Майдан» та «поділ Білорусі», а також лякають «українським сценарієм заворушень». Зміни не випадкові. Лукашенко підтвердив, що запросив журналістів з Росії на білоруське телебачення. Росіяни зайняли місце працівників, які підтримали акції протесту, самі подали у відставку або були звільнені», – написало видання та уточнило, що, на відміну від РФ, «Майданом» у Білорусі почали лякати лише після 9 серпня 2020 року.

Крім того, білоруська влада намагається подати протести як «інтриги західних спецслужб».

19 серпня білоруська служба «Радіо Свобода» повідомила, що працівників Національної державної телерадіокомпанії Білорусі (Белтелерадіокомпанії), які підтримують протестувальників та вийшли на страйк, замінюють фрілансерами, колишніми та нинішніми працівниками російського пропагандистського каналу Russia Today. Водночас до будівлі Белтелерадіокомпанії не пускають працівників Національної державної телерадіокомпанії Білорусі, які виходили на страйк. Головна редакторка RT (Russia Today) Маргарита Симоньян заявила, що в Мінську її журналістів нібито немає. За її словами, працівники російського пропагандистського каналу готові допомогти, якщо їх «ввічливо попросять».

20 серпня міжнародна ініціатива група експертів iSANS підтверила, що в Білорусі журналістів Белтелерадіокомпанії та ОНТ, які звільнилися або вийшли на страйк, замінюють працівниками МІА «Россия Сегодня» (RT, Sputnik, «РИА Новости»), які мають завдання встановити контроль над білоруськими державними ЗМІ. Крім того, за даними iSANS, удо Білорусі приїхали «високопоставлені куратори з Москви», які мають завдання «уніфікувати подачу інформації»; а також група осіб з Адміністрації президента РФ, які мають курувати «роботу по контролю та переструктуруванню соціального простору».

Наступного дня в. о. президента Білорусі Олександр Лукашенко підтвердив, що в Белтелерадіокомпанії почали працювати російські кореспонденти. Він попросив у РФ прислати дві-три групи репортерів після того, як білоруські журналісти почали масово звільнятися з державних ЗМІ та виходити на протести.

У Білорусі 9 серпня відбулись президентські вибори. За офіційними результатами, переміг Олександр Лукашенко. Люди вважають, що голосування було сфальсифікованим. Це стало причиною масових протестів у країні. Бійці ОМОНу жорстко розганяють протестувальників. Під час протестів загинули щонайменше 4 людини, тисячі постраждали. 11 серпня почався загальнонаціональний страйк. Працівники підприємств припинили роботу, вимагаючи відставки Лукашенка. Проти лідерів опозиції проводять утиски. Більшість з них виїхала за кордон або потрапили в ув'язнення.

Нещодавно комітет Парламентської асамблеї Ради Європи з правових питань та прав людини заявив, що не визнає результатів голосування за президента у Білорусі. Також у ПАРЄ вирішили створити орган, який би зібрав докази фальсифікацій на виборах.
Знайшли помилку? Виділіть текст і натисніть


Підписуйтесь на наш Telegram-канал, аби першими дізнаватись найактуальніші новини Волині, України та світу

Реклама
Loading...
Коментарів: 3
Ага Показати IP 11 Вересня 2020 14:58
А в Украіні? більшість каналів проросійські і належать кому? і без російських працівників добре працюють.
Радыйо свалота Показати IP 11 Вересня 2020 19:21
Змагаров на драныки!
ще не зовсім свідоми Показати IP 11 Вересня 2020 19:34
Нехай україна на свою мор, вибачте, обличчя, подивиться в дзеркало, а потім рекомендує. як жити сувуренним державам.

Додати коментар:

УВАГА! Користувач www.volynnews.com має розуміти, що коментування на сайті створені аж ніяк не для політичного піару чи антипіару, зведення особистих рахунків, комерційної реклами, образ, безпідставних звинувачень та інших некоректних і негідних речей. Утім коментарі – це не редакційні матеріали, не мають попередньої модерації, суб’єктивні повідомлення і можуть містити недостовірну інформацію.


Loading...
Система Orphus
Ukr.net: Автобазар http://avtosale.ua/. Свіжі новини України і світу в режимі реального часу на Укр.нет. Фільми в кінотеатрах на KINOafisha.ua. Телепрограма на TVgid.ua.