USD 39.00 39.40
  • USD 39.00 39.40
  • EUR 39.25 39.50
  • PLN 9.76 9.94

Немає підстав шукати інше місце для пам’ятника Бандері, - мерія Луцька

30 Грудня 2016 18:00
Підстав шукати інше місце для встановлення пам’ятника Степану Бандері немає, - вважають у мерії.

В електронній петиції, яку 12 грудня зареєструвала Інна Марчук, йшлося про те, що РАЦС - місце, де громадяни реєструють свій шлюб, це урочиста і важлива подія у житті кожної людини. Палац урочистих подій, зі слів автора петиції, - не просто будівля, а вхід у сімейне життя.

«Це місце, де панує любов, злагода і щастя, тому навпроти РАЦСу повинен стояти пам'ятник, який не тільки підкріплює і візуалізує ці почуття, а і показує всю важливість та романтичність цього місця! Тож я вважаю, що буде доцільним перенести спорудження пам’ятника Степанові Бандері у будь - яке інше місце нашого славного Луцька», - зазначала автор петиції, що отримала підтримку 362 осіб.

У відповіді, яку оприлюднили 30 грудня, повідомляють, що порядок спорудження (створення) пам’ятників і монументів затверджено наказом від 30.11.2004 №231/806 державного комітету України з будівництва та архітектури, міністерства культури і мистецтв України.

Відповідно до пункту 3.4 цього наказу, після прийняття місцевими органами місцевої влади рішення про спорудження (створення) пам’ятників місцевого значення управління культури обласних, державних адміністрацій, міських рад проводять конкурс на кращу проектну пропозицію щодо пам’ятника (монумента) у порядку, визначеному постановою Кабінету Міністрів України від 25.11.99 № 2137 «Про затвердження Порядку проведення архітектурних та містобудівних конкурсів» та забезпечують створення ескізного проекту за рахунок коштів місцевого бюджету.

Згідно з пунктом 3.5 зазначеного наказу проекти пам’ятників місцевого значення погоджуються на спільних засіданнях архітектурно-містобудівних рад при управліннях містобудування та архітектури для міст обласного значення.

«Процедура проведення конкурсу на встановлення пам’ятника Степану Бандері у Луцьку на проспекті Соборності відбулася відповідно до чинного законодавства та була схвалена на архітектурно-містобудівній раді. На даний час вже споруджено постамент пам’ятника, а також рішенням міської ради виділені кошти на виготовлення скульптурної частини пам’ятника.

Враховуючи викладене, немає підстав для проведення процедури оголошення повторного конкурсу на ідею спорудження пам’ятника Степану Бандері в іншій частині міста», - зазначають у відповіді за підписом першого заступника міського голови Тараса Яковлева.
Знайшли помилку? Виділіть текст і натисніть


Підписуйтесь на наш Telegram-канал, аби першими дізнаватись найактуальніші новини Волині, України та світу


Коментарів: 77
Анонім Показати IP 30 Грудня 2016 18:05
думка 362-х маргінальних червоноза"их мешканців Луцька - це їх особиста думка, і не більше. не подобається - чемодан, вокзал, рашляндія
Лучанка до Анонім Показати IP 30 Грудня 2016 18:27
А ти хто такий? Міський депутат, що говорить від червоно-чорних п*к?! Ми проти цього памятника ВЗАГАЛІ!! Ставте цей памятник в місцях своєї "бойової слави" і за свої кошти, а не за наші в місцях, де жителі міста хочуть мирно, щасливо і без політичних ідолів будувати своє щастя!! Не ти, паск*до, будував це місто і відбудовував його з руїн, не ти споруджував заводи і фабрики, які ви за 25 "незалежних літ" успішно розвалили і порізали на металолом, а що залищилось - привласнили руками ваших "патріотів-олігархів"! Сьогодні ви убиваєте Україну наших дітей і онуків, відправляючи молодих матерів на рабство в Європу, знищуєте всі можливості працювати на своїй землі вільно і чесно. Вас, синів Бандери, ненавидить уже пів-Європи оцінивши вашу звірячу сутність. Каньте ви, в Літу людської пам*яті про чорні часи панування разом з фашистами на нашій землі! Україна - країна людей добрих і працьовитих , а не людиноненависницьких зайд!!
Валентин до Лучанка Показати IP 30 Грудня 2016 19:16
Як такі як ти совкодрочери дістали! Чого ти і подібні до тебе перекручуєте поняття, факти та події! Це комуняки будували заводити, дороги та лікарні чи може люди, які мешкали тут з покон віків?! Чи може у Шведції немає фабрик, чи Франція не побудувала атомних електростанцій? Ні то певно в Британії немає ні кораблів, ні літаків, ні машин? А ці країни в оці не бачили вашого сраного совка і мільйонів закатованих голодом, репресіями та війнами. Яскравий приклад - Корея. Там де перемогли "вільні від панування капіталістів червоні патріоти" люди їдять мох і сидять в трудових лагерях. А там де прийшов чобіт "товстосумів та олігархів" - будують надточні прилади та комп'ютери. Зробіть добре діло - пропадіть, як пропав радянський союз та інші імперії! P.S. А памятнику Степану Андрійовичу бути і крапка!
Валентину до Валентин Показати IP 30 Грудня 2016 21:55
По -перше слідкуй за висловами.По- друге поважай думку інших,По-третє « комуняки будували заводити, дороги та лікарні чи може люди, які мешкали тут з покон віків»-запитай у своїх кураторів ,що вони набудували.По-четверте повісь портрет Андрійовича над ліжком в себе вдома .
Валентин до Валентину Показати IP 30 Грудня 2016 22:59
По-перше: Не я перший почав поливати брудом. По-друге: Якщо тебе не дай Бог пограбують чи згвалтують, то ти не ображайся - у ката також була власна думка на цю подію. По-третє: Моїми кураторами, як ти висловився, є мораль і совіть, і вони мені не дозволяють спокійно дивитись на комуняцьких потвор. І по-четверте: В мене над робочим столом вісить портрет Романа Шухевича, а він навідміну від Степана Адрійовича дійсно знав толк у знищені московітів. Я надіюсь дав вичерпну відповідь.
корінний лучанин до Валентин Показати IP 30 Грудня 2016 23:57
Так"комуняк"вже немає,е люди такі як типри владі.Де ваші здобутки,будівники світлого майбутнього. А свого"степана андрійовича"постав собі у вбиральні.Неосвідченим стадом маюь керувати розумні люди,а невідсталібандерлоги.
Валентин до корінний лучанин Показати IP 31 Грудня 2016 00:30
Так тобою і керують освідчені люди, що тобі не освідченому не подобається?
Vanduzler до Валентин Показати IP 31 Грудня 2016 09:15
Парадокс у тому, що освіта не надає людині моральності і, що саме жаливе, - адекватності у діях. Навіть професорське звання - не гарант того, що спілкуєшся з людиною, котра здатна ЗРОЗУМІТИ, а не літати на своїй захмарній, як вона рахує, височині. Спустіться з небес, шановні! Не всі в Україні ваших героїв визнають і з тим потрібно рахуватися!
Просто до Валентин Показати IP 31 Грудня 2016 10:13
Якщо сісти на 9а, то ти можеш підїхати в с.Липини до центру зібрання УПА, там і Бандера є, і бандерівці. Тебе чекають!
Анонім до Лучанка Показати IP 30 Грудня 2016 22:37
а ЖИТЕЛІ - це хто ? ти, чи що ? ШЛЯПУ ЗНІМИ, КАР"А ШОЛУДИВА
Анонім до Лучанка Показати IP 30 Грудня 2016 22:39
ТАК ТАКІ ЯК ТИ комунозаді РОЗІКРАЛИ і розвалили.
Анонім до Лучанка Показати IP 30 Грудня 2016 22:42
ти хворе на голову створіння. потомок комуно-фашистів, які підписували пакт молотва-рібентропа. валити з хворої голови на здорову, займатись провокаціями, геноцидом українського народу - це ваш комуно-нквдистський стиль. головуи собачі починаєте висовувати , гниди кацапсько-комуняцькі !!!!!!!! ви ще будете висіти у місцевих гайках
Лучанка до Анонім Показати IP 1 Січня 2017 21:54
Ось такі ви справжні "херої" - по "місцевих гайках" будете нас вішати?! Не діждетесь!! Здохнете від своєї злоби і ненависті, а пам*ять про вас і ваши ідолів згине остаточно - на могилах молодих хлопців, що загинули в АТО, кров яких на вашій совісті!! Це ви розв*язали братовбивчу війну на Україні розділивши народ на наших і "генетично" не наших. Це ви підняли з могил історії її "ганебні трупи" тих, хто закликав вбивати всіх тих українців, які не згідні були з владою націонал-фашистів і закликали, що "влада наша повинна бути страшною", а тому не страшно вбивати за це українців! Ви і далі не полишаєте своїх мрій вбивати всіх, хто з вами незгідний. Згиньте, як роса на сонці, бо з вами Україна втрачає останні сили, втрачає надію на відродженння і славу МОЛОДОЇ УКРАЇНИ!!!
Анонім до Лучанка Показати IP 2 Січня 2017 16:23
коментар було видалено
Анонім до Лучанка Показати IP 2 Січня 2017 17:26
чиє б мичало
так Показати IP 30 Грудня 2016 18:15
цю тему активна мусолив член амбарної книги та підчленки і членкині йойної..зараз вони по-новому освоюють залишенні новими властячми їм земельні участки та часть бубла..а бідна совітська молодьож ще здригається від тих фамілій..які так нехарашо їм розказували цілі династії клімчуків-вчителів всю дєтству та юность..а чи покінули вони те дєтство..чи як Янукович в знамєнітому жєсті під час пресконф.про страусів закривають пальцами ложбикі де мають бути глаза..почитайте Данилка..цікавий політобозрєватєль..
123 Показати IP 30 Грудня 2016 18:19
коментар було видалено
дідо Показати IP 30 Грудня 2016 18:27
Бандера- герой України. Кому не подобається нехай емігрує в ЛДНР.
корінний лучанин до дідо Показати IP 30 Грудня 2016 23:30
Мабуть швидше підеш ти зі своїми бандерою і шухевичем у схрон.херой.
Анонім до корінний лучанин Показати IP 31 Грудня 2016 10:39
один вже пішов на прізвище башкаленко.
Просто до дідо Показати IP 31 Грудня 2016 10:15
коментар було видалено
ВОВК Показати IP 30 Грудня 2016 18:36
а ше гарне місце біля роддому. Вилупився і вже в УПА
Анонім до ВОВК Показати IP 30 Грудня 2016 22:44
комуно-вовкулаки не вилуплюються. вони вилазять у смердючій норі з-під хвоста
корінний ьучанин до Анонім Показати IP 31 Грудня 2016 00:02
Правильно,молодець,вилуплюються упівці зі схронів.
Анонім до корінний ьучанин Показати IP 31 Грудня 2016 10:40
типовий кацапський стиль- вкрасти у когось і сказати, що це ісконно рускоє
Яна Показати IP 30 Грудня 2016 18:40
При чому тут рашляндія,чемодан,вокзал....Я хоч і не підписувала цю петицію,але особисто проти того пам'ятника біля РАЦСу,бо як на мене це брєд,це як совдеповщіна якась, ті постаменти вождів нації. Є ж дійсно інші місця в Луцьку,сквер Бандери,там доречніше було би. Люди приходять в РАЦС одружуватися,мав би там стояти якийсь інший пам'ятник не пам'ятник на романтичну тематику
Яна Показати IP 30 Грудня 2016 18:44
Я патріотка України,мій тато воює в АТО,але Бандера для мене не є героєм. Це неоднозначна постать. Для росіян Сталін герой,вони аж брижжуть слиною захищаючи його. Не хочу ,щоби українці перетворювалися в подібних кацап'ю з тими вождями.
дідо до Яна Показати IP 30 Грудня 2016 19:16
Якби люди поважали Бандери, то б твій батько не воював .Такі совкові погляди,які у тебе привели до війни.
корінний лучанин до дідо Показати IP 30 Грудня 2016 23:33
Якби люди дружили з головою то прислужників фашистів дійсно б не згадували-соромилися б.
Анонім до корінний лучанин Показати IP 31 Грудня 2016 10:46
це ти про тих прислужників, які в 30-х роках в осередках осоавіахіма допомогали будувати фашистську армію ? чи може про тих, хто у 1939 році підписали з гітлером таємний пакт про розподіл Європи ? та ні, це про тих , з мовчазної згоди яких верхівка фашистського командування у 1945 році спокійно виїхала в Аргентину і хто на Ялтинській конференції намалювали лінію Керзона і поділили світ
Валентин до Яна Показати IP 30 Грудня 2016 19:27
Якщо Ви патріот України, то повинні розуміти, що у будь-якої нації повині бути приклади для наслідування, у тому числі і в політиці та військовій чправі. На їх героїних прикладах виховують молодь і будуть майбутнє. Симон Петлюра, Євгеній Коновалець, Степан Бандера та інші герої України. А порівнювати їх с сатоною сталіним це просто недорочно.
корінний лучанин до Валентин Показати IP 30 Грудня 2016 23:35
Це дійсно приклади як зраджувати свому народу.
Валентин до корінний лучанин Показати IP 30 Грудня 2016 23:58
Факти будуть чи так вірішив в коментарях нагадити?
корінний ьучанин до Валентин Показати IP 31 Грудня 2016 00:09
Факти вже сто разів приводились і кожна освідчина людина вже давно їх не ставить під сумнів.Нововиховані "українці"до них не відносяться в зв'язку з відсутністю освіти.
Анонім до корінний ьучанин Показати IP 31 Грудня 2016 10:51
так, виховані і освічені українці всерйоз не сприймають літературний спам, написаний нквдистськими бумагомараками, а історичні факти говорять трохи про інше, але засліплені червоною шматою сучасні вилупки вищезгаданих нквдистів вперто не хочуть погодитись з очевидним.
:-) до Яна Показати IP 30 Грудня 2016 19:31
На жаль саме так і є. Наша біда в тому, що ми не бачимо себе збоку і для нас ворог кожен, хто не поділяє наших переконань. Ми ніколи не дивимось вперед, а лише вміємо діставати трупи і плювати в них, або ідеалізувати. Правда завжди має бути тільки така яка нам зручна. Нас до Європи ще 1000 років не візьмуть і не через те, що ми бідні, а просто ми не європейці по суті своїй, та і бідні по тій самій причині. Хто стоїть лицем до минулого, в того в майбутнє дивиться жопа. Результати видно без окуляр.
Валентин до :-) Показати IP 30 Грудня 2016 19:57
Привіт будівникам! А спробуй побудувати будинок без міцного фундаменти. Це тільки в пролетарії не було коріння. "Кто был ни кем, тот станет всем". Україна не Європа? А Поьша та країни Прибалтики? Чого поляки вшановують Пілсудського та Армію Крайову, а українці не можуть вшановувати Бандеру та УПА? А коли прибалти виводять на парад 8 травня своїх ветеранів, які в тому числі воювали в рядах Вермахту то вони європейці чи ні? Я щось заплутався :)
:-) до Валентин Показати IP 30 Грудня 2016 20:51
Ви, шановний, десь напевно тільки з корпоративу в хату ввалилися. Не гарячкуйте так за клавіатурою, поспіть краще, а то ще москву побіжите брати.
Валентин до :-) Показати IP 30 Грудня 2016 21:06
Як казала моя покійна бабуся: "Немає вовк чим *рати, то йде лико драти". Як немає що сказати, то просто пишемо якусь нісенітницю. Але розчарую - все мимо, і про корпоратив, і про "ввалився в хату", і про клавіатуру. Піст на дворі і війна в країні. Що святкувати? Але за "шановного" дякую.
корінний лучанин до Валентин Показати IP 30 Грудня 2016 23:38
Дякуючи таким як ти,недоумкам,україна це бика орда.
Валентин до корінний лучанин Показати IP 31 Грудня 2016 00:02
Що ти г*мно собаче знаєш про Україну (пишеться з великої літери), українців та українську історію. Якщо тут дике поле, то не силуй себе - стані коренним ростовчанином.
Virji до Валентин Показати IP 31 Грудня 2016 00:06
А що поляки,прибалти ,живуть заможно. Бродять так само як українці по Європі в пошуках роботи. Ну да ,українці ще освоїлися простори "агресора" . І якби ми шанували себе і не продавалися на "печеньки" Нуланд жилиб собі спокійно торгували з Європою і із Росією. І знов як часто в нашій історії бувало ми не тим продалися . З наступаючим Новим роком усіх волинян ,хто хоч трішки вміє аналізувати. Тобто не " скакунів". Здоров'я і миру.
Валентин до Virji Показати IP 31 Грудня 2016 14:49
Печиво Нуланд, скакали на Майдані, торгувати з росією? Трастя! І це після стількох вбивств, каліцтв і цькувань українського народу. Це після маси наведених фактів, що анексія Криму готувалась не в 2014 році, що ці вилупки ЛДНР мали свої осередки на Донбасі ще з середини нульових, а після виборів 2015 року Яник мав стати вічним президентом по прикладу х*йла і цигана з Білорусії, а Україна навічно вступити в болото ссср 2.0 - тайожний союз! І цю мантру я чую від волинянина, а не якось "освободітеля із-за поребріка"! Правду кажуть, люди діляться не по мові, релігії чи народності. Є тільки дві категорії: "Воля або смерть" і "Хай гвалтують аби не били".
777 до :-) Показати IP 31 Грудня 2016 09:52
Переважна більшість народу ізраілевого живе минулим - начебто хтось їм щось обіцяв і при тому заради цієї вигадки, якій вже понад 7 тис. років, готові розвивати свою державу і давати відсіч всім. І не знайдеться зараз нікого, хто б відкрито виступив би прото єврея. Для євреїв минуле - запорука майбутнього.
Анонім до :-) Показати IP 31 Грудня 2016 10:55
ну такі "високоосвічені" представники пятої колони дійсно не хочуть бачити правдивої історії, натомість малюють ілюзорні схеми "саціалізма с чєловєчєскім ліцом", "свєтлого будущєго" , і переписують історію як їм заманеться
Анонім до Яна Показати IP 30 Грудня 2016 22:46
ти або почитай історію, або сходи до психіатра
Анонім до Яна Показати IP 30 Грудня 2016 22:55
а хто для тебе герой ?
Анатоль_ Показати IP 30 Грудня 2016 18:47
Я також в шоце!
Швондер до Анатоль_ Показати IP 30 Грудня 2016 20:17
Де ти? В поцє? - А шо ти там робиш?
сьогодні Показати IP 30 Грудня 2016 21:10
взяли лідєра камсамольців красної валині..чого ви тут сидите?по плюсіках вас сотні..клімчукі та башкаленкі не повезуть вже вчительок автобусами на меморіал чи в київ..чого нема реакції?де ті сотні плюсаріфф?баяришнік покупають в автоматах?с новим годам рассіянє...
корінний лучанин до сьогодні Показати IP 30 Грудня 2016 23:46
Хто б це писав.Продаєтеся все життя то одним то іншим і все без успіху',все помиляєтесь з господарем,а коли розумієте що знов не тим продалися ,піднімаєте гасло,що вас поработили,окупували і т.д.Придумуєте собі героїв-паскуд аби щось було.
Анонім до корінний лучанин Показати IP 31 Грудня 2016 10:56
ну ваш херой - сіфілітик ульянов - точно не паскуда. це гн*да
Бабця Показати IP 30 Грудня 2016 21:26
Кажу я якось своїй внучцї:"Сталін наш вождь". А вона питае:"А ми що туземці?"
Vanduzler Показати IP 30 Грудня 2016 21:40
Ну,молодь,готуйся зутрічати перший день спільного життя з траурних вінків біля великого Степана! Що там будуть постійно вінки - даю 100% гарантію. І перше,що будуть бачити молодята,виходячи з весільних кортежів - нагадування про смерть...Хто проектував цей пам'ятник саме у цьому місці думав чим завгодно- тільки не головою. Чи голова вже забендерізвана по саме нікуди...Да скільки можна терпіти це все! Люди не хочуть того пам'ятника біля ЗАГСу, але їм тупо і вперто сують його туди, бо дорвалися до влади і мали вони водному місці думку народа! Навіть совєти не додумалися там Леніна поставити, а патріоти - будь ласка...
Анонім до Vanduzler Показати IP 30 Грудня 2016 22:58
це будуть траурні вінки мільйонам українців, жертвам комуно-фашистського терору
Vanduzler до Анонім Показати IP 30 Грудня 2016 23:19
Во-во! А молодята тоді там яким боком? Ви будете там шабаши влаштовувати зі смолоскипними ходами, то буде місце прокльонів всіх і вся, бо всі чимось завинили перед шанувальниками Бандери. Але...Молодята... Молодята то чому мають страждати? Може тоді ЗАГС потрібно перенести?
Анонім до Vanduzler Показати IP 31 Грудня 2016 11:02
світ багатий на прид*рків, але не всі разом ходять. деякі в липинах, на біле люблять говорити чорне, а молодята якось і без вас, червонозадих ушльопків, розберуться у своїх переконаннях та ідеалах. куди ви там прибрали свого важдя мірового пралєтаріата ? ото туди бігом на партійний сходняк, помєчтайте о вєліком свєтлом будущєм
Валентин до Vanduzler Показати IP 30 Грудня 2016 23:07
Якщо вже на те пішло, то молодятам варто починати спільне життя з вінчання в церкві, костелі, синагозі чи мечеті. А печатка в паспорті то для людей, не для себе.
Vanduzler до Валентин Показати IP 30 Грудня 2016 23:41
Ще один намісник Бога на землі...Якщо такий вже Ви правильний,то може потрібно було б у лучан запитати: чи потрібно ставити пам'ятник такій сумнівно-героїчній персоні пам'ятник ? Але ви же рахуєте, що всі, хто не такий як Ви, - бидло, а тільки вам Господь Бог дав право нести істину в народ. Так? Але, наприклад, я, так не рахую. І маю таке саме право вимагати не ставити того пам'ятника біля ЗАГСу!
Валентин до Vanduzler Показати IP 31 Грудня 2016 00:13
Та який я правильний - проста людина як і Ви. Якщо Вас не чує влада, то заставте її Вас почути. Якщо петиція не пройшла, організуйте мітинг, напишіть запит депутату від Вашого округу, одним словом дійте. Ініціюйте народні слухання і судячи з коментарів у Вас буде багато однодумців. Дійте! А чогось мені здається все це закінчиться тільки писаниною в цій темі.
Vanduzler до Валентин Показати IP 31 Грудня 2016 09:22
А людей хтось взагалі запитував перед тим, як цього ідола ставити? Вирішили і крапка! І нікого не хочуть чути, бо є підстава ролздерібати новеньки бюджетні кошти. Бо таку махіну можна вперти тільки на великій площі. І так буде завжди, допоки ця влада нами керує. 3 з половиною мільйона на цей пам'ятник у той час, коли на війні вбивають людей і держава не рахує за потрібне допомагати навііть дітям загиблих. Але ж буде величний пам'ятник нашому безумству у місті. Нехай так! Це дуже символічно. Все рівно з часом його повалять, бо люди все розуміють.
Анонім до Vanduzler Показати IP 31 Грудня 2016 11:04
та в кого питати ? народ зробив свій вибір у 1991 році, а ти просто відстав від поїзда Ковель-мацква
Дістали Показати IP 30 Грудня 2016 22:06
Поставте пам'ятник у сквері, сквер перенесіть на вулицю, станьте і дроч*ть перед ним
спасі нас до Дістали Показати IP 30 Грудня 2016 22:47
растов..спасіть нас троляякі..укажіть путь а то слєпі..модератор тоже пийнув видно пролетарскої..сборіщє такє ..двох столів ольгіно..
Vanduzler до спасі нас Показати IP 30 Грудня 2016 23:22
Вам вже, я відчуваю, зелені чоловічки бачаться, тільки не"вежливые", а ті...інші...Котрі з білочкою приходять ...
Анонім до Дістали Показати IP 30 Грудня 2016 22:59
це єдине продуктивне, що ти вмієш робити
свідомий Показати IP 31 Грудня 2016 01:19
Памятник черговий "золотий бичок" ідолопоклонників і з часом як і всі йому подібні перетвориться в порох. Чи може хтось заперечить біблійну істину.
Анонім до свідомий Показати IP 31 Грудня 2016 11:06
ваш сіфілітик ульянов вже поїхав на смітник історії, щодо Бандери - поживем, побачим
свідомий до Анонім Показати IP 31 Грудня 2016 19:11
І Бандера і Ленін одного поля ягоди що діяли на догоду своїм закордонним панам якоїсь докорінної різниці в їх діях методах ідеях немає. Постать кривавого ідола стадо і вогонь факела дуже будуражать уяву малорозвинутої духовно людини. В неї прокидаються дикі тваринні інстинкти. В полоні матеріальної енергії людина забуває що їй нічого не належить в цьому світі що все що в неї є надано їй в тимчасове користування милосердним Господом. І прийшла вона на землю зовсім не для накопичення матеріальних статків. Колись перші поселенці що припливли на американський материк сказали це земля створена Богом а тому ми теж тут маємо право жити. Тепер же вони нагадують собак що гавкають гав гав це наша земля сюди не ходи. Всі націоналісти в тому числі й бандерівці нагадують мені скоріше собак аніж людей. Поцікавтесь історією земельної ділянки де стоїть ваш будинок і ви здивуєтесь стільки власників вона мала від поляка єврея німця чеха литовця і це тільки в найближчі століття і кожен з них думав що володітиме нею вічно і передасть дітям. Та як показав час вони помилялися бо лише Господь Бог знаходячись поза часом і простором бачить наше минуле теперішнє і майбутнє водночас. За гарні вчинки він він нагороджує нас. Будьте добріші до інших і вам буде добре бо темрявою темряву не побореш. Потрібне світло. Ідеї націоналізму чиїм би вони імям не називались несуть в собі насильство і до добра не приведуть.
Анонім до свідомий Показати IP 2 Січня 2017 16:28
ти вже протверезів ? а то таке намолов .... чи може шмаль яку курив ?
Житель 33-го мікрора Показати IP 31 Грудня 2016 03:13
Я те ж проти проти спорудження памятника Степану Андрійовичу Бандері поблизу Будинку урочистих подій. Не знаю кому як, а мені не до впподоби буде, що ранку з балкону вітатися з Героем України. Чому ж наші пожловладці не зробили для таких людей але слави у міському парку? Або нехай такий пам'ятник спорудять керівники мерії біля своїх помешкань! До речі пане Дідо, Ви не вказуйте кому та де проживати, усі права, свободи та обов'язки громадян передбачені в Конституції України. І ще, дорогі можновладці перед тим як споруджувати будь-які пам'ятники архітектури в місці враховуйте думку жителів міста, а то хто знає, що може далі. А бажаючим поринути в минуле пропоную відвідати с. Старий Угринів, Калуського району Івано-Франківської області. Усім дякую за увагу.
Анонім до Житель 33-го мікрора Показати IP 31 Грудня 2016 11:10
у вас є конституційне право вибрати інше місце проживання, оскільки демократія полягає у виборі норм і правил БІЛЬШІСТЮ громадян, а не підстроюватись під окремих маргінальних мешканців. або купіть собі штори.
свідомий до Анонім Показати IP 31 Грудня 2016 23:07
Так в тому то й справа шановний що БІЛЬШІСТЬ проти але ви вперто цього не помічаєте бо маєте психологію раба. А раб поважає тільки силу тому для таких як ви аргументом являється тільки палка і камінь а не розумні докази більшості дописувачів.
Анонім до свідомий Показати IP 2 Січня 2017 16:30
це ти як визначив, що більшість проти ? чи то та більшість, що у тебе на кухні зібралась за пляшкою стєкломоя?
Житель 33-го мікрора до Анонім Показати IP 1 Січня 2017 07:46
Вітаю з Новим роком! Шановний аноніме, тут не обговорюється право обрання мною місця проживання чи придбання інших матеріальних цінностей, а на разі я як пересічний читач та мешканець нашого міста, хочу все таки знати правду яким чином і на підсаві яких то документів наші можновладці прийняли таке ганебне рішення, щодо не раціонального обрання місця встановлення архітектурної пам'ятки С.Бандері. Оголосіть і оприлюдніть будь ласка результати соціологічного опитування чи опублікуйте реєстри підписів мешканців проспекту Соборності, які приймали участь у цьому!!! Крім того, шановний Аноніме, тоді можливо у сквері по близу 21 школи організуємо перепохоровання воїнів УПА, адже нехай діти начаються на кладовищі щи не так?
Анонім до Житель 33-го мікрора Показати IP 2 Січня 2017 16:32
сходи у міську раду, попитай. та й заодно внесеш свої пропозиції.
Вова Ульянов Показати IP 1 Січня 2017 15:59
3.5 миллиона , пир во время чумы.

Додати коментар:

УВАГА! Користувач www.volynnews.com має розуміти, що коментування на сайті створені аж ніяк не для політичного піару чи антипіару, зведення особистих рахунків, комерційної реклами, образ, безпідставних звинувачень та інших некоректних і негідних речей. Утім коментарі – це не редакційні матеріали, не мають попередньої модерації, суб’єктивні повідомлення і можуть містити недостовірну інформацію.


Система Orphus