USD 39.75 40.10
  • USD 39.75 40.10
  • EUR 39.85 40.30
  • PLN 9.75 9.97

Вхід і вихід у луцьких тролейбусах буде лише через передні двері

17 Лютого 2017 09:29
Лучанам варто готуватися до певних незручностей в міському громадському транспорті, зокрема в тролейбусах.

Про це під час телепередачі «Відкрите місто» на телеканал «Нова Волинь» 15 лютого заявила секретар міськради Юлія Вусенко.

Вона нагадала, що до кінця березня усі тролейбуси міста оснастять валідаторами, отож в міськраді знатимуть реальний облік пасажирів. Проте виникнуть і певні незручності: вхід та вихід буде лише через передні двері.

«Лучанам треба готуватися до того, що заходити і виходити вони будуть через передні двері. Це практика європейська і цього вимагатиме стандарт. Доведеться нам перелаштуватися», - повідомила вона.

Нагадаємо, як повідомляло Інформаційне агентство Волинські Новини, тендер для ЛПЕ виграла «потрібна фірма», яка впроваджує систему-клон з Росії. На самому підприємстві уже закупили обладнання китайського та національного виробництва й почали вчити кондукторів.

Крім того, Луцьке підприємство електротранспорту планує придбати 10 б/в тролейбусів у Польщі, вартістю 10 тисяч доларів за одиницю. А ще місто чекає на 26 нових вітчизняних тролейбусів в рамках реалізації проекту за підтримки Мініфраструктури.
Знайшли помилку? Виділіть текст і натисніть


Підписуйтесь на наш Telegram-канал, аби першими дізнаватись найактуальніші новини Волині, України та світу


Коментарів: 70
Лучанин Показати IP 17 Лютого 2017 09:40
Треба Вусенко щоб з тиждень поїздила на тролейбусі таким чином, щоб оцінити переваги нововведення....
Анонім до Лучанин Показати IP 17 Лютого 2017 11:03
1. Це треба на громадських обговореннях казати. 2. Наймайте кондукторів контролерів, а не піть мозки людям.
Иван до Лучанин Показати IP 17 Лютого 2017 11:26
Предлагаю двери в троллейбусе замуровать кирпичом окромя передних. ................... Вусенку Юльку-шпульку поставить возле входа-выхода чтоб оббилечивала пассажиров
! до Лучанин Показати IP 18 Лютого 2017 00:09
Це вже межа мислення ноухавщиків вчорашнього дня.
мама Показати IP 17 Лютого 2017 09:42
А мамі з коляскою як бути???
тато до мама Показати IP 17 Лютого 2017 09:58
коляску залишати вдома а дитину на руки
Інна до тато Показати IP 17 Лютого 2017 10:43
Дійсно а як з калясками,я бачу що чоловіки сильно розумні на руки а якщо дитина малесенька то як на руках
юрік до Інна Показати IP 17 Лютого 2017 12:21
брати тещу і на передні двері заходити без коляски
скажіть Показати IP 17 Лютого 2017 09:42
А як з дитячою коляскою пройти через передні двері? Чи з інвалідним візком?
кажу до скажіть Показати IP 17 Лютого 2017 09:59
заходити без колясок, тим хто на візках ззаду чіплятися за тролейбус і так їхати
Пилип Показати IP 17 Лютого 2017 09:42
А чому не можна зробити вхід через передні двері, а вихід через середні і задні (середні і задні двері оснастити турнікетами тільки на вихід).
Григорій до Пилип Показати IP 17 Лютого 2017 10:15
Не можна, така буцімто "практика європейська і цього вимагатиме стандарт". Який стандарт? Підготовки ідіотів у меріях?! Кожного дня виколупують з д*пи щось "нове і прогресивне" і стараються впровадити в повсякденне життя українців...
Вікінг Показати IP 17 Лютого 2017 09:43
Без кольчуги і вил в час пік з задніх дверей на передні не пробратися... Ід*оти
А Показати IP 17 Лютого 2017 09:45
А враховуючи, що основні пасажири пенсіонери, то ще краще через лобове скло. Страна непуганых идиотов, краще не скажеш.
Я в шоці!!! Показати IP 17 Лютого 2017 09:54
А як, скажіть, будь ласка, можна буде зайти з дитячою коляскою чи людині на інвалідному візку через передні двері, про це Вусенко не подумала?
Відповідь до Я в шоці!!! Показати IP 18 Лютого 2017 11:04
Може в польських тролейбусах передні двері такі як в нас центальні
Любі свині Показати IP 17 Лютого 2017 09:55
Заходити в тролейбус обов"язково треба з високо піднятою головою, перша нога, що ступає в салон, обов"язково повинна бути правою! Ліва нога заноситься в салон тролейбуса з інтервалом 5 секунд ( не більше і не менше! ). При посадці всього тіла в тролейбус пасажиру слід вигукнути " Слава Україні! Слава Луцькій міськраді! " . Після цього пасажир зобов"язаний придбати квиток у кондуктора ( водія) , поцілувавши останнього в руку. При виході із салона квиток в обов"язковому порядку з"їдається пасажиром, та як на доказ виконання цієї вимоги слід висунути язик та продемонструвати ротову порожнину кондуктору. На виході з салону тролейбусу пасажир зобов"язаний сказати " Дякую що довезли! Дякую Луцькій міськраді! " . Дані зміни до правил перевезення планується затвердити на найближжчій сесії міськради.
Ігор луцький Показати IP 17 Лютого 2017 10:00
Мені вже цікаво подивитись,що буде відбуватись в години ,,пік''.Шкода водія і кодуктора,зранку і до ночі будуть змушені слухати прокльони.
Миха Показати IP 17 Лютого 2017 10:01
Уявляю як це буде, враховуючи сьогоднішню культуру населення Відразу в очах картина як відбувається посадка зараз (і це при задіяних 3-х дверях, з яких передні в два рази вужчі). Ще не встиг зупинитись тролейбус, як відразу н а в п р о т и ! дверей перекиваючи вільний вихід з'являється невідступаючий натовп бажаючих чим швидше потрапити всередину. Дикарі одним словом.
ліля Показати IP 17 Лютого 2017 10:06
Да ото нарішали. Це придумали ті що не користуються цим транспортом. Це дуже не зручно , постійно буде скупчення спереду А якщо З сумками чи з дитиною чо при русі треба буде ходити туди-сюди по це подумали???? Нерівняйтесбь з європою. В них не такий натовп і не такі дороги. і не такий транспорт.
Анонім Показати IP 17 Лютого 2017 10:11
Всякую очередную дурость оправдывают "европейской практикой". Хватит уже тарифов и цен европейских. Когда вы, государственные лбы, начнете платить зарплаты европейские? Когда будет уважение к человеку европейское? Когда будет качество европейское? Когда будет чиновничья порядочность европейской? Эти "валидаторы" нельзя поставить на средние двери? Опять "экономия"?
Б Показати IP 17 Лютого 2017 10:15
А Пані Вусенко задумувалась над тим, як людині яка знаходиться в кінці тролейбуса, буде пробратися через наповнений пасажирами цей же тролейбус до виходу на потрібній зупинці, так можна і не встигнути вийти!!!
аня Показати IP 17 Лютого 2017 10:16
вони що на приколі
Льоня Показати IP 17 Лютого 2017 10:16
В Європі вхід через передні двері, а вихід через середні і задні. І немає там ніяких турнікетів. Це все людська свідомість. І з цього треба починати. І якщо зловлять зайця то штраф щоб був мінімум гривень 200. ТОді може толк буде
Aaa до Льоня Показати IP 17 Лютого 2017 15:36
Взагалі-то де-не-де є. Амстердам наприклад. Квиток "компасується" і при вході і на виході, а тільки тоді відкривається турнікет.
Пасажир Показати IP 17 Лютого 2017 10:19
Чудять багато,але таке-це вже просто перебір.Бажаю удачі цим "рехворматорам",які взагалі не розуміють,що роблять.
Лучанин Показати IP 17 Лютого 2017 10:26
В нас як завжди все через ж*пу, просто чиновникі Г*МНО і т*пі як двері
Микола Показати IP 17 Лютого 2017 10:28
Дибільне рішення.
Лучанин Показати IP 17 Лютого 2017 10:33
А ось теперь i я перейду на европейський вид транспорту (велосипед). Нерви збережу, здоров'я покращу, грошей зекономлю та не дам заробити цим "бiзнесменам". Громадський транспорт тiльки в термiнових випадках i вас закликаю не користуватися послугами перевiзникiв без крайньоï потреби. Зароблять на 4 гривнях а втратять тисячi i тодi побачимо.
Юлія Показати IP 17 Лютого 2017 10:38
"«Лучанам треба готуватися до того, що заходити і виходити вони будуть через передні двері. Це практика європейська і цього вимагатиме стандарт. Доведеться нам перелаштуватися», - повідомила вона." - неправда тут. Європейська практика - вхід через передні двері, вихід - через середні і задні! При потребі (дитячі возики або інвалід на візку) відчиняються задні двері і людина безпроблемно потрапляє у салон. У мене від початку було питання: а як це - один валідатор на 1 транспортну одиницю? Дверей же троє! Отже, потрібно, як мінімум, три, а краще п’ять валідаторів (один на передні двері, по два на середні та задні).
валя до Юлія Показати IP 17 Лютого 2017 14:17
зачьот! шо ті чиновники з "великим досвідом управлінця" курять?
SujhDec Показати IP 17 Лютого 2017 10:40
Вусенко подумала нормально чи вже перегрілась хоча ще не літо!!!! Вусенко такі права качає якто вже досвід мае !!! Кращого не чекати від вусенко. Нехай вона їздить в тролейбусах маршрутках і буде знати !!!!!!!!!!!!!!!!!
люди Показати IP 17 Лютого 2017 10:44
..вони мабуть на курортах перегрілись, вже незнають шо придумати!!ТО ЯК З ДИТЯЧИМИ КОЛЯСКАМИ!! прийдеться ципляти за тролейбус
? Показати IP 17 Лютого 2017 10:47
Де це їх так контузило?
JJ Показати IP 17 Лютого 2017 10:50
Перш ніж впроваджувати такі нововведення потрібно спрогрнозувати, як це вплине на економіку перевезень. Адже очевидно, що збільшення часу посадки та дискомфорт потягне за собою відтік значної кількості пасажирів - непільговиків,які й забезпечують основні надходження коштів підприємству (наприклад працівників які у час-пік добираються з/на роботу),
Наталія Показати IP 17 Лютого 2017 10:56
Хай би спочатку головою думали,а потім "нововведення"впроваджували.Ніде в Европі немає входу і виходу тільки через передні двері.У деяких містах є вхід через передні,але виход через любі двері.Вже б не позорилась,якщо не знає.
Вікінг до Наталія Показати IP 17 Лютого 2017 11:12
Правду кажете, в Європі їздять сучасні автобуси по типу нам відомих "гармошок", на кожну секцію автобуса по валідатору, вхід-вихід через любі двері. Знаю з власного досвіду.
QweR Показати IP 17 Лютого 2017 10:57
Погано починають...
Dic Показати IP 17 Лютого 2017 11:03
Можна ще так:видерти шнур та видавити скло)
Анонім до Dic Показати IP 18 Лютого 2017 00:19
І молотком розбити скло
Стасік Показати IP 17 Лютого 2017 11:05
так... це все ГМО винувато.
Пилип Показати IP 17 Лютого 2017 11:07
Краща ідея заходити через середні двері виходити через передні і задні. З калясками заходити і виходити через середні.
ХХХ Показати IP 17 Лютого 2017 11:19
Шановна пані Вусенко, я з вами цілком погоджуюсь що в деяких країнах Європи дійсно діє така практика. Але в більшості там вхід на передні а вихід на задні і навпаки. Проте ви не говорити основного, що в Європі громадським транспортом користується дуже низький відсоток людей на відміну від зубожілої України...
Пасажири Показати IP 17 Лютого 2017 11:38
Так, шановного секретаря міськради запрошуємо проїхати в годину пік!
От Показати IP 17 Лютого 2017 11:41
не розумієте ви, темні люди, всієї схеми - Вусенко стала після Романюка. Зробила хоч одне, але дурне рішення. Зараз на сесії її замінять на вигідну особу, яка відмінить попереднє "дурне" рішення і просливе серед лучан "мудрим" політиком.
Пасажир Показати IP 17 Лютого 2017 11:50
Ідіоти..)) Мабуть в міскраді сидять мудріші люди ніж конструктори тролейбусів))).... Справді - нафіга там аж три виходи - якщо можна вхід-вихід через передні - найвужчі двері - організувати)))
Анонім Показати IP 17 Лютого 2017 12:10
деб"лізм чинуш міськвиконкому вже починає зашкалювати.
Know-How Показати IP 17 Лютого 2017 12:42
Давайте, пані Вусенко, ще через люки в стелі тролейбуса вхід-вихід пасажирам зробимо! Тоді точно вже ніхто повз валідатор не прошмигне непоміченим.
Vghhhh Показати IP 17 Лютого 2017 12:49
За десять штук мона меріна з повним фулом купити а не списані тролейбаси
НЕБАЙДУЖИЙ Показати IP 17 Лютого 2017 14:18
РЕФОРМАТОРИ МІСКОГО ТРАНСПОРТУ ПРОСТО ЗВЕРНІТЬ УВАГУ НА КІЛЬКІСТЬ ДОПИСІВ НА ВАШІ БРЕДОВІ ІДЕЇ ПЕРЕД ТИМ ЯК ВПРОВАДЖУВАТИ "РЕФОРМИ" ПОЦІКАВТЕСЬ ДУМКОЮ ПРОСТИХ ПАСАЖИРІВ ТРОЛЕЙБУСІВ АЛЕ ЦЕ ВАМ НЕ ЦІКАВО ЦІКАВІШЕ УЖЕ ЗАКУПЛЕНЕ ОБЛАДНАННЯ З КИТАЮ НЕ ВСАНОВЛЮВАТИ Ж ЙОГО НА СЛУЖБОВІ АВТОМОБІЛІ
Лучанин Показати IP 17 Лютого 2017 14:59
Щось ніде в європі не бачив щоб люди ЗАХОДИЛИ І ВИХОДИЛИ через одні двері. в нормальних країнах заходиш через передні двері, купуєш квиток, а виходиш вже через всі інші двері.а в україні буде як завжди - через сра*у
Мама учня Показати IP 17 Лютого 2017 16:01
Зато є ідея закрити 13 школу,а на її місці звести багатоверхівку.
Ромашка Показати IP 17 Лютого 2017 16:08
Назвіть хоч одне таке місто в Європі...
Вова Показати IP 17 Лютого 2017 16:55
Ви що придурки чи що? Дайте людям нормальні зарплати і роботу вони взагалі не будуть на ваших тролейбусах їздити, в Європі комфортно в транспорті а увас????
Дрема Показати IP 17 Лютого 2017 17:18
Що вона курить ?
Луцьк Показати IP 17 Лютого 2017 17:46
В європі відкриваються всі двер, але встановленіі компостери які друкують дд/мм/рр годину і рейс транспорту також можна оплатити картою банку
вовк Показати IP 17 Лютого 2017 19:05
коментар було видалено
Ностра Показати IP 17 Лютого 2017 20:50
Європейська практика - інтервал руху тролейбусів 3-5 хвилин. Інакше буде зрив графіка.
Іванна Показати IP 17 Лютого 2017 21:37
У Європі валідатори на всіх дверях стоять, ак можна розминутися на передній площадці взагалі?
Оля Показати IP 17 Лютого 2017 21:41
На передні двері за кордоном заходять ті, хто не має картки чи квитка на проїзд. Такі пасажири у водія купують квиток (він, до речі, трохи дорожчий ніж в кіоску).
Нісобіх Показати IP 18 Лютого 2017 00:29
Чого сь це нагадало про нациські душогубки .
Ось вам!!! Показати IP 18 Лютого 2017 01:42
Хай Вусенко собі в автомобіль поставить-заходить через двері водія,а виходить через багажник,ото від коментів ціх ідей хаха зловив, такі ідеї приходять і на Модерн-Експо
1941—45 Показати IP 18 Лютого 2017 01:56
Вони трошкі не учьли що в ЄВРОПІ у салоні перебуває 5-8 людей а в нас як вСССР
Василь Показати IP 18 Лютого 2017 19:11
В Європі заходять на передні двері.а виходять на середні і задні
Олексій Показати IP 18 Лютого 2017 23:05
Це вона цей 'брєд' може тушканчикам розповідати в зоопарку. Який 'європейський досвід', де ти тіко таке бачила за кордоном? Для прикладу, в Польщі вхід-вихід відбувається через усі двері, тільки в нас 3-є дверей, а у них 5! По 10К за б/в тролейбус, мозок є? Чи витік?
Тепер Показати IP 19 Лютого 2017 07:04
уявіть картину, в салоні загоряння, затоплення, чи будь що і усі біжать в одні двері по дітях по пенсіонерах а вусенко в цей час де буде?
Ен. Показати IP 19 Лютого 2017 08:52
Мене лякає, а що буде далі??? Які ще брєдові ідеї придумають люди, які живуть в своєму, паралельному від нас світі? Бажаю нашим горе управлінцям Вусенко і Яковлеву возити своїх дітей на калясці в тролейбусі через передні двері, а не на особистому таксі! В Польщі, на яку модно рівнятись - електронні компостери і велика к-сть контролерів і все ОК.
Лучанин Показати IP 19 Лютого 2017 09:38
Немає такого... Люблін, Краків, Варшава- заходять/виходять на любі двері... Хто хоче купити білетик - йде до водія. Компостери стоять на центральних дверях, а в великих гармошках на ВСІХ дверях !!!
Мялковський Микола Показати IP 19 Лютого 2017 09:55
Міська влада неможе багато років дати раду міському туалету в центрі, а тут на транспортні перевезення замахнулись. Просто зібрання ідіотів!
Лучанин Показати IP 24 Лютого 2017 22:47
Просто потрібно зробити проїзд для пенсіонерів платним, хоча б на половину вартості, і тоді питання черги при вході в тролейбус зразу відпадуть, люди на роботу зможуть добратись нормально і тролейбуси зразу стануть рентабельними і приноситимуть прибуток. Бо ні в одній Європейській країні немає такого безплатного атракціону для пенсіонерів. Хоча за вхід через передні двері наші владці таки забули про інвалідів та матерів з колясками. Хоча можуть як виключення відкривати в таких випадках наприклад задні двері під контролем водія чи кондуктора.

Додати коментар:

УВАГА! Користувач www.volynnews.com має розуміти, що коментування на сайті створені аж ніяк не для політичного піару чи антипіару, зведення особистих рахунків, комерційної реклами, образ, безпідставних звинувачень та інших некоректних і негідних речей. Утім коментарі – це не редакційні матеріали, не мають попередньої модерації, суб’єктивні повідомлення і можуть містити недостовірну інформацію.


Система Orphus