USD 39.00 39.40
  • USD 39.00 39.40
  • EUR 39.25 39.50
  • PLN 9.76 9.94

У школах Луцька б’ють учнів

17 Січня 2014 18:04
Протягом 15-16 січня до Луцького міського відділу внутрішніх справ надійшло дві заяви від батьків школярів, в яких вони повідомили про завдання тілесних ушкоджень їхнім дітям в навчальних закладах, - пише Вісник.

Перший інцидент трапився у Луцькому навчально-реабілітаційному центрі. Тут у вчителя англійської мови виник конфлікт з 12-річним учнем сьомого класу. Як йдеться в заяві, з якою звернулися до міліції батьки хлопчика, в дитини лікарі діагностували гематому носа та ушкодження брови.

Ще один випадок рукоприкладства трапився у ЗОШ №26. Тут вчителька вирішила покарати за непослух ученицю п’ятого класу. У дитини зафіксували синці на долоні і садна на плечі.

Як повідомили у прокуратурі міста Луцька, обидва випадки внесені до Єдиного реєстру досудових розслідувань.

Начальник управління освіти Луцької міської ради Олег Гребенюк зазначив, що не готовий давати коментарів з приводу цих ситуацій, оскільки не знав про такі випадки.
Знайшли помилку? Виділіть текст і натисніть


Підписуйтесь на наш Telegram-канал, аби першими дізнаватись найактуальніші новини Волині, України та світу


Коментарів: 79
анонімус Показати IP 17 Січня 2014 18:32
послухали б ви цих дітей на уроках - ще й не так заліпили б
volynianka до анонімус Показати IP 19 Січня 2014 00:16
Те. що ви заліпили і не зовсім тверезі видно і без огляду .
Правдолюб Показати IP 17 Січня 2014 18:40
Не виправдою педагога - це однозначно. Треба стримуватися як би не було складно. Але і у тих дітей така вседозволеність, що "мама дарагає"! Можуть і вчителя "послати" і на двійки їм начхати, бо знають, що диплом у них буде. А ми намагаємося зробити школу "для дітей". Скоро тим безправним вчителям взагалі у школі не буде місця. Але якщо не доведуть провину учительки вона хай подає позов за наклеп і псування ділової репутації. А й справді, може дитина так хотіла помститися учителю або їй однокласник ті синці поставив? Хто його знає як то було.
lutchanka Показати IP 17 Січня 2014 19:58
якби моїй дитині вчителька поставила синці і подряпини - розмазала б її по стіні, як цвіль. Якщо вчитель розпускає руки до учнів - це профнепридатна особа - і не треба в мене кидати тапками! Так - є різні діти, різні батьки - але це не підстава для побиття. Хай та вчителька( не гідна цього високого звання) дасть в "морду" комусь рівному собі, а не учневі, який їй не може відповісти тим же. Це не вчитель - це держиморда дореврлюційний. Якщо людина працює в навчально -реабілітаційному закладі, то вона знає. який контингент учнів - якщо дозволяє собі подібну поведінку - гнати її звідти поганою мітлою. А що це за "покарання" за непослух у пятому класі з такими наслідками?! Це не вчитель - це мурло! не можуть працювати - звільняйте місце іншим, які не будуть паскудити високе звання ВЧИТЕЛЬ".Низько схиляю голову перед своїми вчителями, глибоко шаную вчителів своїх дітей за мудрість. високий професіоналізм, толерантність.
Логіка до lutchanka Показати IP 17 Січня 2014 20:56
Видно,що у вашої дитини проблеми з учителями, хоча, зважаючи на вашу злість і рівень реплік - це не дивно. Що це за вислови: "розмазала б її по стіні, як цвіль.", дасть в "морду", "гнати її звідти поганою мітлою", "Це не вчитель - це мурло". Як не соромно. Якщо мати дозволяє собі таке говорити, проклинати учителя і школу - що ж буде говорити ваша дитина? Зрештою, кожна має таку дитину, яку заслуговує. Виховуйте свою дитину, а не сидіть в інтернеті. А то почуєте через 10 років від своєї дитини образи і в свою адресу!
Твереза логіка до Логіка Показати IP 17 Січня 2014 21:57
Шановна Логіко! Якщо ви вже вибрали такий нік, то, будьте добрі, судіть логічно. Перш за все, лучанка - це мати, а ви, швидше за все ні, оскільки подібного, будучи матір*ю, ви б не дозволили собі казати (вибачаюся, якщо ви - ЧОЛОВІК). Ви не маєте ніякого морального права говорити в такому роді про дітей даної особи. По друге, я би хотіла подивитися на вас, коли вашу дитину побив би вчитель або вчителька. А, особливо, дитину реабілітаційного центру. Якби ваша дитина прийшла додому з травмою носа, подряпинами і синяками. Якщо Ви вважаєте таке нормальним, то вам дорога до психіатра разом з цими вчителями, оскільки людина, а особливо мати, яка має дітей, такого собі не дозволить говорити. Можливо, ви своїх дітей так і виховуєте - б*єте так, що залишаються синяки, то не дивно, що для вас це нормально. Але в ХХІ столітті - це дикунство. Повністю погоджуюся з лучанкою: якщо вчитель розпускає руки до дитини - це мало того, що профнепридатність, це неадекватна людина, якій треба лікуватися
Печально до Твереза логіка Показати IP 17 Січня 2014 22:05
Що це у вас за тенденція усіх відправляти до лікарів-психіатрів? Маєте досвід?
Твереза логіка до Печально Показати IP 17 Січня 2014 22:33
Зазвичай тенденція складається протягом певного періоду часу, проте це був мій перший коментар і перше висловлювання про лікування в психіатра. Тому ні, ви не праві, саме тенденції тут немає. І ні, досвіду відвідування психіатра не маю, проте в даному разі це моя думка, що таким людям треба лікуватися
Логіка до Твереза логіка Показати IP 17 Січня 2014 22:06
У мене дитина хороша, і до неї ніяких претензій нема з боку вчителів. Ось і весь секрет.
lutchanka до Логіка Показати IP 17 Січня 2014 23:00
Видно, що ви- людина недалека, раз для вас є нормою, коли вчитель б'є дитину. А для мене це не вчитель, а мурло. Де ви у моєму коментарі знайшли прокльони?! у вас що - галюцинації? Глибоко поважаю і шаную вчителів своїх дітей за те, що вони - професіонали, ВЧИТЕЛІ- мудрі. інтелігентні і толерантні, ніколи нічого подібного собі не дозволяли.У мене дочка закінчила школу із золотою медаллю(зараз захистила кандидатську дисертацію), син -гімназист, теж відмінник - гордість школи, тому я можу дозволити собі сидіти де хочеться, і в інтернеті в тім числі,тому клювіка свого ні на мене. ні на моїх дітей не роззявляйте. Ви мій коментар. що на вулиці прочитали, чи в інтернеті? Ще раз можу повторити, що якби моїй дитині вчителька поставила синці і подряпини - розмазала б її по стіні, як цвіль! Про мій рівень не вам судити - у вас логіка абсолютно відсутня - тому не лестіть собі ніком.
Didro до Логіка Показати IP 20 Січня 2014 13:33
Так, ви явно - дуполизка(облизали всю вчительку чи ще щось залишилось?) з якогось Мухосранська! Ви хоч зрозуміли про що йдеться у публікації і у коментарі людини, яку ви намагаєтесь "присоромити"? Де ви знайшли там прокльони школи і вчителів? А що це за фраза "Зрештою, кожна має таку дитину, яку заслуговує. Виховуйте свою дитину, а не сидіть в інтернеті. А то почуєте через 10 років від своєї дитини образи і в свою адресу! "- до чого це? До lutchanka вам ще далеко - дитина- кандидат наук, друга - відмінник - видно. заслужила вона таких дітей і я сумніваюсь. що вона почує через 10 років(за вашим прогнозом) від них образи. Якщо для вас є нормальним, коли вчитель може підняти на учня руку - мені вас жаль - вам не пощастило ні з батьками, ні з учителями. Дорослішайте - порозумнішаєте...
вчитель Показати IP 17 Січня 2014 20:03
Сьогодні вчитель сама незахищена професґя. Доказати свою непричетність практично неможливо. А діти з кожним роком все гірші. не виховані, розбещені окремими батьками. зачастую провокують вчителя своїми вчинками і таким чином хочуть схилити його перед собою щоб мати хороші оцінки, а не вчитися. Окремі батьки йдуть у них на поводу. не вникнувши у суд справи. А вчитель залишається сам на сам з проблемою, і ще мусить пояснювати директору і управлінню освіти, незважаючи на те, що все життя і здоровя віддав освіті і дітям, які хочуть вчитися.
Теж до вчитель Показати IP 17 Січня 2014 20:05
Сумно, але це правда
лилия до вчитель Показати IP 18 Січня 2014 17:04
Погоджуюсь з вами цілком .Вчитель беззахисний ,бо сучасні діти дуже брехливі і ніколи правди не скажуть .Прикро що батьки майже ніколи не розбираються в першопричині конфлікту а відразу стають на захист свого чада.Учні можуть і нецензурно обізвати вчителя і уроки зривати а потім ще мама прибіжить що не так оцінили її дитину.Батьки які позиваються на вчителя за подряпини і синці спочатку виясніть яким чином вони зявилися вчителі не монстри частіше діти навіжені.
volynianka до лилия Показати IP 18 Січня 2014 23:45
ви, мабуть, якраз з таких вчителів! Ви публікацію читали чи ви тільки коментарі читаєте - мова йде про вихованця реабілітаційного центру і ученицю пятого класу! я у своєму житті бачила багато різних людей, але, прочитавши останнє речення вашого коментаря, зрозуміла, що, якби був чемпіонат світу по тупості- ви точно були б у фаворитах. Те. що дітей ви ще не маєте - очевидно. Не народжуйте, бо будуть брехливі, нецензурно обзиватимуть вчителя, навіжені і дуже тупі(всі в маму).
Didro до вчитель Показати IP 19 Січня 2014 18:46
які відважні вчителі і які нещасні!!! Йдуть на роботу, як на ешафот. щоб нести учням "розумне. добре, вічне", а вони всі невиховані, а батьки - то взагалі "відстой"! Послухайте, ВЧИТЕЛЬ(якщо ви дійсно вчитель) невже виправданим може бути побиття вихованця реабілітаційного центру і пятикласниці?! Це ви за системою Макаренка працюєте, чи за системою Сухомлинського, чи, може, за порадами Яна Амоса Коменського- чи Ви не чули про таких? А що це за вчитель, який займається репетиторством (57 гр. за годину) з 80% учнів СВОГО класу? Що цей вчитель робить на уроці, якщо не може учням пояснити доступно? що це за вчителька, яка швирнула на стіл коробку хороших цукерок, процідивши крізь зуби, що вона заслуговує на кращий подарунок. а в цьому класі, за її висловом - "одне жлобйо"? все це стосується міських шкіл, а не сільських, де вчителі, дійсно, виживають - репетиторства нема(у більшості),працюють не на повну ставку(учнів мало), де на ремонт по 7 гривень не можна зібрати. а вдома ще господарство є, бо інакше не виживеш. Не дивлячись на всі ці труднощі(і діти різні, і батьки теж не завжди адекватні) до рукоприкладства не доходить.низький уклін цим людям за їх працю. кажу це нне голослівно - родичка працює у Рожищенському районі - багато її вихованців отримують на ЗНО 180-200 балів.
тато Показати IP 17 Січня 2014 20:32
Я не виправдовую вчителя, але сьогодні наші діти під впливом побаченого і почутого з інтернету, Вдома вони одні, а в школі інші. Тільки чому окремі батьки роблять на цому сенсацію і захищають своїх чад не замислюючись. що як вони виростуть вони можуть вчинити з ними так само.
ветеран Показати IP 17 Січня 2014 21:14
Якби я пожалівся років так 30 тому своїм батькам на вчителя, то не проводивши службового розслідування отримав би від батька профілактику таку, що запамятов би на довго. Що б не робив вчитель він завжди був правий. Якщо таке виникло зараз то слід шукати причину не у вчителю, а в поведінці дитини і батьків, які їх виховують, таких напевно як дописувач lutchanka.
праця до ветеран Показати IP 17 Січня 2014 21:27
Ви молодець! Оте - правильна думка.
lutchanka до ветеран Показати IP 17 Січня 2014 22:39
Нешановний ветеране! Видно вас таки батько вдарив(або вже явні вікові зміни-ветеран все-таки!). Що такого може зробити десятирічна дитина, щоб отримати синяки і подряпини?! У вас з психікою все гаразд(хоча в цьому є великий сумнів!)? З приводу мого виховання власних дітей, то можу сказати, що завдяки моєму вихованню і зусиллям ВЧИТЕЛІВ. (а не держиморд) мої діти були і є гордістю гімназії - у старщої-золота медаль(а зараз вже кандидат наук), а менший - гімназист - теж відмінник. Ніколи ніяких негараздів, приниження, рукоприкладства у класах. де навчались і навчаються мої діти НЕ БУЛО - не тільки по відношенню до моїх дітей, а взагалі не було. Якщо вчитель дозволяє собі вдарити дитину, то йому в школі не місце!!!
Оун до lutchanka Показати IP 17 Січня 2014 22:47
Знову за психіку говорите. У всіх тут запитуєте про їх психічне здоров_я, усіх до психіатрів посилаєте... Може, час уважніше придивитися до себе?
lutchanka до Оун Показати IP 17 Січня 2014 23:04
якщо для вас норма, коли вчитель вдарив десятирічну дитину - то вам теж треба придивитись до себе(або ви не маєте дітей)
дописувач до lutchanka Показати IP 17 Січня 2014 23:52
золота медаль і гімназист-це не показник порядної людини я думаю що ми це розуміємо.поведінка сучасних дітей це загальна проблема трьох сторін які у процентному відношенні однакові.дуже рідко можна зустріти сучасного вчителя який підтримає і захистить вихованого учня от і отримуємо цепну реакцію до озвіріння
lutchanka до дописувач Показати IP 18 Січня 2014 11:07
Золота медаль-кандидатська дисертація, відмінне навчання - свідчить про те, що моїм дітям пощастило з вчителями - вони на своєму місці. Дитина своєю поведінкою є дзеркалом відносин у сімї, і виховувати має сім"я, а школа- навчати. І, якщо вчитель доходить до озвіріння, то йому не місце в школі. Кілька років назад у одну із шкіл міста прийшли практиканти- студенти 5 курсу,майбутні вчителі молодших класів на практику. Йде урок у другому класі. В учня впав олівець. Дитина не могла його знайти. хлопчик запитак практикантки. яка сиділа біля нього, чи вона не бачила олівець. відповідь була така:"Пошукай у себе в ср..ці!". Дитина була в шоці, а батьки(інтелігентні люди) - і поготів. Як Ви вважаете, який вчитель буде з цієї практикантки?
lutchanka до ветеран Показати IP 17 Січня 2014 23:50
"Я считаю, что детей надо драть! Меня, Сидорова - младшего мой отец-Сидоров-старший драл, как сидорову козу" (Аркадий Райкин)
лікар до lutchanka Показати IP 17 Січня 2014 23:51
брєд
lutchanka до лікар Показати IP 18 Січня 2014 00:07
Ви слухали хоч раз інтермедії Аркадія Райкіна? Якщо ні, то не давайте оцінку - ви просто не зрозуміли про що тут йдеться. А починається виступ так:"Лично у меня детей нет, но я считаю..." і т.д. по попередньому тексту. Більшість коментарів, які тут є належать людям, які подібні до райкінського Сидорова - тобто, у них нема дітей. тому вони вважають, що згадувані тут випадки - це норма. Яким би не бук вчинок учня, але вчителю нанести побої учневі НЕПРИПУСТИМО І АМОРАЛЬНО (ХІБА ЩО ВЧИТЕЛЬ ЗАХИЩАВСЯ ВІД НАПАДУ УЧНЯ(?). Тим більше, що тут мова йде про учня реабілітаційного центру(!) і про ученицю пятого класу - тобто про конкретні випадки і ніяких узагальнень
Не було дитинства до ветеран Показати IP 18 Січня 2014 13:50
Шановний пане! "Що б не робив вчитель він завжди був правий." - і Ви вважаєте, що це правильно??????????? Що вчитель, що б не зробив, то він завжди правий? Знаєте, шкода мені вас, оскільки, судячи зі всього, в дитинстві ви були аж занадто залякані і ваше дитинство було просто ненормальним.
Колишня вихованка лу Показати IP 17 Січня 2014 22:11
Почитала тут коментарі - знаєте, це ненормально. Ні, дітей я виправдовувати не буду, бо мало що може бути. Але можу розказати свою історію. Закінчила я одну з луцьких гімназій не так давно. Здається гімназія - культура, порядок, вчителі просто клас. Проте є одна вчителька, яка наразі досі працює, яка казала, що дуже шкода, що зараз дітей не можна лупити лінійкою чи указкою і ставити їх в куток. Ви вважаєте це нормальним? Хочете сказати, що це нормально, коли вашій дитині нанесуть травму носа, поставлять синяки? Може, коли вашій дитині вчитель дасть в голову указкою, журналом або ще чимось подібним, то ви також будете казати, що це дитина винувата? Альо, батьки! Де зник ваш батьківський інстинкт? Зараз я читаю тут коментарі і, чесно кажучи, я просто жахаюся. Пишуть тут: оце треба про поведінку дитини задуматися, оце треба подумати, що не вчитель винуватий, а дитина. Так, про поведінку дитини і справді треба задуматися, але щоб вчитель розпустив руку на слабшого за нього - це ненормальство в культурному світі. Є інші способи впливу на дитину, але не побиття. Дитина повинна почуватися захищеною, а, судячи з ваших коментарів, якщо з вашою дитиною станеться щось схоже. вона прийде додому і вам розкаже, то ви відповісте: "Оце ти сам(а) винуватий (а)! Ото так тобі і треба"!
Тоня до Колишня вихованка лу Показати IP 17 Січня 2014 22:14
Ніхто нікого не виправдовує і не звинувачує. Якщо вчитель допустив рукоприкладство - він має бути покараний. Цікаво, що ви такого робили, що вчителька при виді вас казала такі слова?
lutchanka до Колишня вихованка лу Показати IP 17 Січня 2014 23:20
господи, хоч один коментар людини зі здоровим глуздом!!!Дякую! Прямо лячно від коментарів і шкода дітей таких батьків - один пише, що батько йому врізав би не виясняючи нічого, другий,що діти у всьому винні, бо вони під впливом побаченого і почутого з інтернету(а яка роль батьків, якщо діти тільки під впливом інтернету ?!)... В що перетворюється наше суспільство, коли побиття вчителями учня реабілітаційного центру і п"ятикласниці вважаються нормальним явищем і вчтелі " просто не стримались"?!!! А на вулиці, в транспорті в інших громадських місцях вони теж розпускають руки чи стримуються. боячись отримати щось у відповідь? Цікаво, чи дозволили б ці особи вдарити дитину якогось "крутелика" чи шкільного спонсора? питання, звичайно, риторичне.
ІДИ СПАТИ! до lutchanka Показати IP 17 Січня 2014 23:23
ВИНА ЦИХ ПЕДАГОГІВ НЕ ДОКАЗАНА СУДОМ, ТОМУ ВОНИ ЩЕ НІ В ЧОМУ НЕ ВИННІ. ПЕРЕСТАНЬТЕ ЗВИНУВАЧУВАТИ УСІХ ВЧИТЕЛІВ.
lutchanka до ІДИ СПАТИ! Показати IP 17 Січня 2014 23:30
Та бог з вами - де ви прочитали звинувачення всіх вчителів - 2 рази написала, кого шаную і глибоко поважаю. Це не ПЕДАГОГИ!!! ТУТ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ КОНКРЕТНІ ВИПАДКИ., тому не приписуйте мені узагальнень, яких я не робила. ІДИ СПАТИ!
CAPS-Lock до ІДИ СПАТИ! Показати IP 18 Січня 2014 13:44
Виключи мене і пиши нормально!
ІДИ СПАТИ! до CAPS-Lock Показати IP 18 Січня 2014 13:45
ВКЛЮЧИ МІЗКИ І ЗАЙМИСЯ РОБОТОЮ
Сергійович Показати IP 17 Січня 2014 22:23
А коли Гребенюк до чогось готовий ? Він ніколи не володіє ні інформацією ,ні ситуацією . Запросити в кабінет працівника управління - куратора навчального закладу та зясувати обставини і того не може, Це не дивно, Гребенюк і в своїй школі не знав що робиться ,а ви питаєте за чужу.
Колишня вихованка лу Показати IP 17 Січня 2014 22:25
А можливо варто задуматися про адекватність саме вчителя, а не дітей? В мене клас був нормальний, є й гірші, а от вчителька або ці фрази говорила, або казала, що ви ХОХЛИ, що ВИ ВЗАГАЛІ НІХТО, УЧНІ - ЦЕ ВЗАГАЛІ НІХТО І НІЩО і багато такого іншого. Зараз, читаючи недавню статтю про погрози вчительки в луцькій гімназії, я не здивувалася, що нічого не змінилося. Того, я вважаю, що варто задумуватися не тільки про поведінку дитини, яку, як я бачу з коментарів, навіть батьки не можуть контролювати, але й про поведінку самих вчителів в школі, оскільки видно ви дуже давно закінчували школу і не знаєте, які зараз є вчителі.
Люда Показати IP 17 Січня 2014 22:29
Не варто говорити образливі речі у сторону вчителів. Не варто ставити всіх під один шаблон. Є різні ситуації, але чомусь вчителів ніколи не захищають.
Колишня вихованка лу до Люда Показати IP 17 Січня 2014 22:36
Так, не варто, проте й не варто ставити всіх дітей під один шаблон. Все залежить від виховання в сім*ї і від самих батьків. Точно так само і вчителі: є вчителі, як кажуть, від Бога, що ця людина народилася, щоб носити горде звання ВЧИТЕЛЬ. А зараз дуже багато таких, які це звання просто - напросто позорять. Це колись були вчителі - огого! Люди йшли спеціально вчитися, щоб потім продовжити викладання в школах. А зараз ідуть в педколедж для того, щоб раніше вирватися з дому (ті, хто не з Луцька), щоб раніше вирватися зі школи або просто щоб не здавати потім ЗНО (знаю від декількох знайомих).
lutchanka до Люда Показати IP 17 Січня 2014 23:54
Якщо учень дозволить собі поставити синці і подряпини на тілі вчителя - будемо захищати вчителів!
Наталка Показати IP 17 Січня 2014 22:37
Думаю, що скоро в кожній класній кімнаті, коридорі, спортзалі і т.д. будуть встановлені камери спостереження, тоді і батьки, і діти, і вчителі, і дирекція знатимуть все. Важко відновлювати репутацію вчителю, а так буде видно кого карати. Якщо по-доброму не виходить, то хай так буде, я тільки за.
Включай мізки до Наталка Показати IP 17 Січня 2014 22:51
І за одно на твоєму робочому місці поставимо камеру і будемо споглядати за тобою в режимі он-лайн:)))
109 до Наталка Показати IP 17 Січня 2014 22:59
То може батькам розвидниться, які монстри їхні діти.
Сірко Показати IP 17 Січня 2014 23:19
От якби ввести відповідальність за неналежне виховання батьками дитини. Дитина хамить усім, заважає проводити уроки, не хоче ходити у школу... А на батьків штрафи, листи на роботу і т.д. От тоді і був би толк. А так... Дієвого виховного механізму немає ні школа, ні батьки.
lutchanka до Сірко Показати IP 17 Січня 2014 23:24
Підтримую Вашу думку на 100%!!! Батьки мають виховувати, а школа - навчати.
Логіка до lutchanka Показати IP 17 Січня 2014 23:26
З усього того, що Ви писали, це - єдиний логічний аргумент! Молодець!
lutchanka до Логіка Показати IP 17 Січня 2014 23:33
аж почервоніла від вашої похвали!!! Але з логікою ви не дружите - це, мабуть, тому. що ви ще зовсім молода
Макар Показати IP 17 Січня 2014 23:47
Треба серед учителів провести ревізію кадрів. Де це таке бачено, щоб учитель зі своїми ж учнями займався репетиторством. Це по-суті купляння оцінки. Як дирекція виявляє такі факти - хай іде геть вчитель. Не може з-під столу встати під час уроку - хай іде на пенсію і дає дорогу молодим.
Літери Показати IP 18 Січня 2014 00:45
Ух как раписалис!
Бувалий Показати IP 18 Січня 2014 09:59
Ніхто вчителям недавав права простягать рукі до учнів а якщо таке трапилось мають буть покарені!
Сократ Показати IP 18 Січня 2014 10:16
Якої ви хочете поваги учнів чи батьків до вчителя з 2000 грн. зарплати ( з 1 чи 2 вищими освітами). В той же час рядовий беркутовець-з неповною середньою освітою получає 4000грн. У нас держава з неважає вчителя не те що діти з батьками!
lutchanka до Сократ Показати IP 18 Січня 2014 11:10
а Ви вважаєте, що совість і порядність вчителя прямо залежить від зарплати - чим більша зарплата. тим більше совісті і порядності?
Філософ до lutchanka Показати IP 18 Січня 2014 11:19
у сучасному суспільстві - так. чим більша з/п - тим менше спокус
Колишня вихованка лу до Філософ Показати IP 18 Січня 2014 13:42
Знаєте, не для всіх. Не у всіх людей совість вимірюється грошима. Тому не потрібно розписуватися за все суспільство. Якщо ви так кажете, значить вас це стосується в першу чергу. І на рахунок того, що менше спокус - також не повністю правда це. Коли людина отримувала менше, а починає отримувати більше, то, як кажуть, людина може "зажратися" і почати вимагати ще більше. Справа тут зовсім не в заробітній платі. Якщо не влаштовує робота - то нехай звільняється і йде шукати кращої з більшою заробітною платною (тим самим офіс менеджером, як зараз гарно називається секретар, можна влаштуватися і ЗП буде більше). Тут справа в тому, чи лежить в людини душа і бажання навчати дітей. Якщо ні - то це не вчитель, якщо так - то ніяка заробітна плата не злякає
Філософ до Колишня вихованка лу Показати IP 18 Січня 2014 13:44
Філософія правильна, але не дієва, нажаль.
Колишня вихованка лу до Філософ Показати IP 18 Січня 2014 15:10
Для вас вона і справді недієва, видно, ваша совість саме грошима вимірюється, проте, знову ж таки, не розписуйтеся за всіх
lutchanka до Філософ Показати IP 18 Січня 2014 16:18
шкода, що Ви так вважаєте - значить, Вам не пощастило. Не "чим більша з/п - тим менше споку", а чим більша відповідальність - тим менше спокус
Юлія Показати IP 18 Січня 2014 10:19
Дуже багато різних коментарів, тут важко щось сказати незнаючи ситуації до кінця. З власного досвіду скажу, що буває таке що хочеться того вчителя на куски розірвати. Коли мій старший син пішов до школи не підозрювала нічого лихого. Діти навчались при садочку. В жовтні вчителька, Кандибора Алла Володимирівна, яка й до цього часу працює в НВК №9, виставила мою дитину перед класом і почала допитувати, що твоя мама з мене хоче. Це вона зібрала плітки і щось подумала, що я про неї нехороше сказала. Це при тому, що мене вчителька бачила два рази в день, вона не до мене підійшла з притензіями, а вирішила відігратися на моїй дитині, яка їй відповісти нічим не змогла. То вона когось з дітей в туалеті закрила, то на коліна поставила. До речі, з нашого класу після першого року навчання батьки перевели 5 дітей. Це про щось говорить. Наразі діти мої навчаються в іншій школі, дякую класним керівникам, дякую вчителям, що викладають у моїх дітей. А вчителька початкових класів моєї меншої доньки просто золото. Про таких вчителів говорять: "Вчитель з великої букви!". Вихованням дітей повинні займатись насамперед батьки 90%, далі вчителі і суспільство. Повністю проконтролювати дитину батьки не можуть, так як вона півдня знаходиться в школі. Якщо дитина себе поводить в школі погано, про це повинні знати батьки і впливати на дітей. Хоча зараз і батьки часто неадекватні або зовсім не цікавляться своєю дитиною. Мені здається, що потрібно вводити, якісь штрафи за поведінку дітей, які зривають уроки, а потім виключати зі школи, хай батьки почухають потилицю, в яку то школу своє чадо віддати з такою характеристикою. Вчитель теж людина з своїм характером, почуттями. Вибачте за багато букв. Крик душі.
Читач Показати IP 18 Січня 2014 11:13
Вчителі ! Якщо вам бракує вчительської зарплати, то гуртуйтесь і вимагайте її у держави, якщо боїтесь вимагати - міняйте роботу. Працюйте ковалями. Батьки ! Якщо ваших дітей б'ють вчителі, то створюйте повноцінні батьківські ради, контролюйте, а не "задобрюйте" вчителів презентами.
ВІКА Показати IP 18 Січня 2014 11:47
виховуйте своїх дітей вдома і тоді не буде конфліктів з вчителями. А то вони йдуть в школи не щоб вчитись а показати себе яка (який ) я модний і мені все можна . ВИХОВУЙТЕ своїх дітей і все буде добре. Не шукайте причину у вчителях. А то батьки в очі сміються до вчителів бо приносять подарунки
lutchanka до ВІКА Показати IP 18 Січня 2014 23:18
"а то батьки в очі сміються до вчителів, бо приносять подарунки" - а навіщо той вчитель ці подарунки бере?!Чому так низько опускається?! У племінника вчительці на день народження батьки збирали по 100 гривень на подарунок(30 учнів) - ці гроші дали вчительці-вона не відмовилась. Тому нема чому дивуватись, що про вчителів говорять всяке. У вчителя теж має бути гідність..
12457 Показати IP 18 Січня 2014 13:09
на мою думку діти не повністю відверті із своїми батьками і більшість випадків у школах (я часто спостерігаю за шк №20 присто прохожу повз частенько) замовчуються то дитина боїться розказати то батькам не хочеться розбірок з вчителями. але я нещодавно бачила як на фізкультурі молодий вчитель років 26-ти дав піндоля такого добрячого дівчинці учениці 2-3 класу ДІВЧИНЦІ ЦЕ Ж ЯК МІНІМУМ ДИКУНСТВО!. а інша вчитель фізкультури (жін) взяла в дитини куртку і з непристойною реплікою кинула на асфальт (урок був на шкільному стадіоні). і сама не раз чула як вчителі розмовляють з дітьми обзиваючи недоумками придурками і т.д. проблема є але вина цьому не дитина а вчитель якому невистачає мізків.
L до 12457 Показати IP 18 Січня 2014 16:43
Багато з наявних тут коментаторів скажуть. що це діти самі винуваті, вони провокують вчителя, а він(вона) теж людина і т.ін. Це все просто огидно. Має бути відповідальність - батьків за виховання дітей, а вчителів за образи дітей. Син моєї колежанки навчався у 7 класі. Вчителька (чоловік якої в минулому працював разом з чоловіком моєї колеги і посварились через акції підприємства) весь час принижувала хлопця перед класом(де що зробиться - Павло винуватий). На уроці вчителька в черговий раз назвала його дебілом, хлопець не втримався і відповів:" А я і не знав, що ми з вами родичі!" Вчителька "позеленіла" і побігла до директора, пригрозивши, що вона подбає, щоб Павло опинився у колонії(!). Батьки це все витримали до кінця навчального року, а потім хлопець вступив до військокого ліцею у м. Камянець Подільський без "блату", "хабарів" і т.ін. Зараз навчається на" відмінно", командир відділення.
салют Показати IP 18 Січня 2014 13:53
А ви подивіться на кадровий склад шкіл, особливо престижних гімназій, ліцеїв. Тепер там університетські доценти уроки читають (видно зарплати мало). А ми знаємо манеру навчання доцентів і професорів ще з університетської лавки.
Студентка до салют Показати IP 18 Січня 2014 15:06
Нічого поганого ні про доцентів, ні про професорів сказати не можу. Особисто в мене в школі вів уроки в 10-11 класі професор з ВНУ і це були найкращі уроки історії взагалі за всі роки навчання, оскільки він розказував дуже цікаво і так, що доходило всім. Зате проблеми з цією ж історією виникли в 9 класі, коли проста вчителька (не завуч і не директор), яка досить довго викладала в нашій гімназії, і, здається, була нормальна, взяла і зрізала всіх відмінників - вони просто різко втупіли, притому всі одночасно. Такого просто не може бути, оскільки " с ума сходять по одиночке", але тоді всі відмінники дружно порулили на перездачу семестру. Так, зараз тут можуть почати писати, що не всі відмінники насправді "відмінники" і взагалі те "що оцінки можуть купити", але я знаю хто ходив на перездачу семестру - це справді відмінники, найрозумніші і найсильніші діти школи, які займали призові місці на всеукраїнських олімпіадах. І в результаті всі вони на перездачі отримали відмінні оцінки, з чого директор школи і професор з ВНУ, яка сиділа на перездачі, були в шоці що ці діти роблять на перездачі семестру (!!!). І зараз, навчаючись на 5 курсі луцького вузу, не можу нічого поганого сказати. Навпаки, як кажуть, "чем меньше - тем злее". В професора легше отримати екзамен автоматом, як в асистента на кафедрі або того, хто ще не є навіть доцентом, а тільки готується до захисту дисертації. Зазвичай асистенти валять найбільше і найбільше вимагають, хоча самі цього не знають. Тому діло не в професорах чи до центах, а діло в самій людині
позорисько до Студентка Показати IP 18 Січня 2014 15:11
Пане доценте, не позорьтесь, не хваліть себе.
Студентка до позорисько Показати IP 18 Січня 2014 15:13
Обізналися, я і справді студентка 5 курсу і нікого не розхвалюю, а говорю те, що мої однокурсники можуть підтвердити.
lutchanka до позорисько Показати IP 18 Січня 2014 23:22
мабуть, ваша вчителька української мови зараз почервоніла за ваше "позорьтесь"!!!
помідор до lutchanka Показати IP 19 Січня 2014 10:06
Це тобі не диктант, щоб помилки шукати. Понятно?
Культура до помідор Показати IP 19 Січня 2014 12:50
Назвалися помідором, бо почервоніли від сорому? До незнайомої людини виховані особи звертаються на ВИ. І ще одне: в українській мові слова ПОНЯТНО немає. Є слово ЗРОЗУМІЛО.
lutchanka до помідор Показати IP 19 Січня 2014 17:57
так, культурою ви не обтяжені (мабуть вас теж вчителі били) - але що зробиш - овоч є овоч. Далі можете позеленіти і взяти нік ОГІРОК
lutchanka до салют Показати IP 18 Січня 2014 16:27
справа не у зарплаті, але, судячи з вашого коментаря - вам цього не розуміти(різницю між школою і гімназією-ліцеєм розумієте - чи для вас це одне і те ж саме?). Багато дітей навчаються у МАН, де у них теж ведуть заняття доценти - професори. А що конкретно ви маєте на увазі. коли стверджуєте "ми знаємо манеру навчання доцентів і професорів ще з університетської лавки" ? Вам. мабуть, заняття проводили у парку, тому що є студентська лава, а не лавка, а якщо у вас лавка. то і не дивно, що якість навчання була відповідною.
109 Показати IP 18 Січня 2014 19:57
Згадайте нашу школу!І порівняйте: зараз батьки приходять двічі на день (з коментаря батьків див.вище) і якщо таких 25-30?І питають вчителя:а чи їла,а чи пила,як писала,як читала?Раніше ж:батьки привели в школу і гайда на роботу.все,що треба можна затитати на зборах,на те вони і є,або край-по телефону!Не даєте працювати педагогу. Дяка від батьків: вчителі погані,бо в них мала зарплата! Так,є такі підагоги (по іншому ніяк),бо вони куми,свати і просто хамло. І таке тримають у школі.І таке нікого нічого не навчить. І є батьки,які дмухають,де треба перегнути на коліно і дати паском. Але ж не навчили дітей,що вчитись треба,і виходить,шо таке дитьо чхало на вчителя,який робить зауваження,бо його батьки виховують дитину телефоном і планшетом. Все найкраще дітям.І батьки винуватять когось. Треба починати з себе. Висновок:не гнобіть ВСІХ вчителів, бо конфлікт починається не за 1 день.
Студентка до 109 Показати IP 18 Січня 2014 21:47
Слухайте, яких всіх? Що, читати не вмієте? Стаття про два конкретні випадки, про них і йде мова. Тільки в коментарях перейшли вже на гнобіння саме не вчителів, а дітей, притому ставлячи їх всіх під один шаблон, що вони такі брехливі і не мають належного виховання.
lutchanka до 109 Показати IP 18 Січня 2014 23:08
тут якраз мова йшла про таких "підагогів", (а не вчителів), про два конкретних випадки, а не про всіх вчителів - НЕ ТРЕБА УЗАГАЛЬНЮВАТИ!!! Вчителька моєї дитини у вересні місяці першого класу сказала:"Шановні батьки!все, що стосується ваших дітей, я пишу їм у щоденниках" і всі батьки зрозуміли, що без нагальної потреби до неї підходити не потрібно. Ніколи ні на кого вона не підняла руку, не образила. не принизила. Після закінчення третього класу у її класі було 3 відмінники з 28 учнів - вони і стали золотими медалістами( в тім числі і моя донька). Зараз вже пройшли роки, але при зустрічі з нею мені хочеться вклонитись їй низенько і подякувати, тому що це - ВЧИТЕЛЬ.
Студентка Показати IP 18 Січня 2014 21:44
Слухайте, перечитала коментарі - я в шоці. Якщо, в більшості коментарів, які тут написали, пишуть які погані діти, то висновок один: не народжуйте і тоді не буде проблем. Взагалі вжахнулася з коментаря ЛИЛИИ вище. "Всі діти брехливі і правди не скажуть" - дуже шкода, що вона так вважає. Означає лише одне: або вона не має дітей взагалі, або якщо має, то таких, про яких вона пише. Бачу більшість людей, які відписалися, не мають дітей, а якщо і мають - то не вміють їх виховувати. Або ж третя версія: ідуть по принципу "Це чужі діти погані, а ось моя найкраща". Якщо ймовірність першого, то вони просто не знають що таке виховувати дитину, точніше поки що не знають; якщо ймовірність другого чи третього - то це дуже пічяльно, того що вина за таку поведінку дітей лежить на них самих і обмовляння чужих дітей, намагаючись виставити свою якрайкраще, також поваги не додає.
Мій голос Показати IP 18 Січня 2014 23:07
Проблема є, а ось як її позбутися- складне питання, адже не всі діти скаржаться батькам, не всі батьки відповідно реагують , не завжди вчитель правий, не всі діти слухняні. Але.. Батьки, признайтеся, Ви сварите, караєте своїх відмінників, та ще й таких, що й вдома янголи? -Ні!!! Стусани, крики, погрози дістаються невстигаючим в школі і бешкетникам вдома. Чомусь впевнена, що в школі отримують на горіхи саме ті дітки, які і вдома від батьків щодня їх мають.
Колишня учениця 9 шк Показати IP 22 Січня 2014 00:27
Прочитавши це все, просто жахаюсь. Вчитель не має права бити дитину!! Вчитель не має права принижувати дитину!! Вчитель має бути як приклад як батьки! Я теж нажаль знаю ,що таке поганий вчитель , провчившись пару років назад в 9 школі міста Луцьк ,з класним керівником ПІДДУБНА ТАМАРА ВАСИЛІВНА ,хочу сказати ,що не вчитель а посміховисько! Вона постійно принижувала дітей, вона дозволяла собі на батьківськіх зборах обговорювати конкретних осіб без їх присутності , взагалі клас був жорстокий всі один над одним знужались а вона робила вид ,що цього не бачить,ця "особа" могла просто відігруватись на якійсь конкретній дитині бо в неї не було настрою. Можна ще багато писати , а взагалі в 9 школі -не вчителі ,а зброд тварюк,які без хабаря дитині і 8 не поставлять. І це не тільки моя думка про цю школу говорять тільки негативне!!!! А вчителі зараз є хороші і багато, не треба казати ,що тільки діти винні! Адже чомусь одну вчительку клас весь ,слухає а одну просто не сприймає! Значіть це про щось говорить!! А ті хто тут так по-геройські захищають вчителів і кажуть ,що всі діти погані, то ви ПРОСТО ЖОБОЛИЗИ!!
просто читачка Показати IP 22 Січня 2014 09:51
Які подробиці випливають з життя учнів, вчителів, батьків. Значить зачепило. Так вчитель не має права бити дітей. Але ж учні не мають права ображати як батьків так і вчителів. Ви ніколи не чули, не бачили манери спілкування між дітьми та дорослими. Дітвора в розмові нецензурщину розбавляє словами "типа", "короче", бо таке чує вдома змалку. В транспорті мамочки шукають швиденько місце для давно не грудного чада, і бажано біля вікна. Такі дітки виростають і вважають, що їм все дозволено. В даному випадку (щодо побиття учня) батько дуже швидко зорієнтувався, куди поскаржитися. І зовсім не чув причини того, що сталося. Зняття побоїв через кілька діб не дають правдивої оцінки подіям. А ще одна розумна людина сказала, що 1 квадратний метр припадає приблизно однакова кількість негідників, де б ви не робили дослідження.

Додати коментар:

УВАГА! Користувач www.volynnews.com має розуміти, що коментування на сайті створені аж ніяк не для політичного піару чи антипіару, зведення особистих рахунків, комерційної реклами, образ, безпідставних звинувачень та інших некоректних і негідних речей. Утім коментарі – це не редакційні матеріали, не мають попередньої модерації, суб’єктивні повідомлення і можуть містити недостовірну інформацію.


Система Orphus