USD 39.55 39.84
  • USD 39.55 39.84
  • EUR 39.65 40.00
  • PLN 9.75 9.90

«Кромберг» розкриває карти: про умови праці та плинність кадрів

27 Травня 2014 17:15
Смерть працівниці на заводі «Кромберг енд Шуберт» спричинила чималий резонанс у суспільстві. Багато волинян заговорили про шкідливі умови праці, високі вимоги та штрафи на виробництві. Щодо реального стану речей на виробництві розповіли керівники заводу.

Отож, ТОВ «Кромберг енд Шуберт Україна», з їх слів, є підприємством, до створення якого залучили виключно іноземні інвестиції. Завод спеціалізується на складанні електричний бортових кабельних систем для автомобілів марок Volkswagen, BMW, Mercedes, Porsche. Сьогодні тут працює 4350 осіб, 3000 з яких – це виробничий персонал. Середня заробітна плата робітників становить близько 3200 гривень.

Плинність кадрів: 1,5% - це багато, чи мало?

Зі слів начальника відділу управління персоналом ТОВ «Кромберг енд Шуберт Україна» Марини Кущенко, в регіоні говорять про високу плинність кадрів на підприємстві. Мовляв, часто люди думають, що працівників на завод возять з сусідньої області, оскільки на Волині знайти бажаючих працювати тут вже немає. Але жінка запевняє, що це - не більше ніж чутки. Бо згідно з офіційною статистикою показник плинності кадру не перевищує аналогічний по регіону і наразі становить близько 1,5% від загальної кількості працівників – це близько 50 людей на місяць. Фінансовий директор ТзОВ «Кромберг енд Шуберт Україна» Олександр Шаварський додає, що підприємство часто страждає від так званих «робочих туристів», що впливає і на показник плинності кадрів. Так як навчання майбутніх працівників оплачується, то чимало людей приходять послухати лекції та отримати за це гроші.

«А коли настає час виходити на роботу то вони махають нам рукою», - констатує директор.

Керівництво заводу стверджує, що постійний набір працівників необхідний для того, щоб запускати нові лінії. Наприклад, цьогоріч тут реалізували два проекти для компанії BMW. Зі слів дирекції, це дозволило створити ще тисячу робочих місць. Наразі триває розбудова нових виробничих цехів, площа яких становить 7 тисяч квадратних метрів.
Чи насправді такі «каторжні» умови праці, як говорять?

Чимало волинян нарікали на те, що в робочих цехах немає кондиціонерів. Мовляв, тому температура в приміщеннях в теплу пору доби досить висока, що створює дискомфорт в роботі.

Технічний директор ТОВ «Кромберг енд Шуберт Україна» Славомір Качмарек пояснює, що приміщення комплексу є новим і легким. Мовляв, це не радянські бетонні забудови, висота яких сягає десятків метрів. Тому в робочих цехах встановлена система циркуляції повітря, а не охолодження. З його слів, це дозволяє тримати всередині приміщення в літню пору температуру на 2-3 градуси нижчу, ніж зовні.
В якості підтвердження пропонує пройтися цехом. І дійсно, не дивлячись на те, що на вулиці під сонцем тримається майже 30-градусна спека, в робочих приміщеннях не так жарко як на вулиці. Хоча прохолодним його не назвеш. Попри це, в адміністративних приміщеннях температура більш висока, ніж в робочих.

Як і на інших виробництвах, тут час від часу трапляються робочі травми. Але, зі слів начальника відділу управління персоналом, здебільшого це несерйозні пошкодження - порізи та подряпини. Один з останніх більш-менш серйозних інцидентів – це перелом кінцівки, який працівниця отримала послизнувшись на слизькій підлозі.

Щодо незадоволених короткою перервою, які становлять 10 та 20 відповідно, Марина Кущенко зазначає, що особисто їй цього часу цілком достатньо для того, щоб пообідати.

До слова, на території закладу працює їдальня. Тут працівники мають змогу не тільки замовити комплексні обіди, вартість яких складає 11,90 гривні, але й розігріти їжу, принесену з дому.
Щоправда, зовсім не в захваті від таких правил курці. Мовляв, приходиться перебиватись без звичних «перекурів».
Батіг, пряник, чи те й інше?

Дирекція заводу «Кромберг енд Шуберт» впевнена, що чутки щодо «звірських» штрафів на підприємстві занадто перебільшені. Мовляв, такого поняття як «штраф» тут не використовують, адже мова - про позбавлення частини премії за певні порушення.

Найжорсткіші санкції застосовуються до злодіїв, систематичних порушників дисципліни та до працівників, які приходять на роботу в нетверезому стані.
Разом з тим, начальник відділу управління персоналом ТОВ «Кромберг енд Шуберт Україна» Марина Кущенко зауважує, що керівники стараються знайти індивідуальний підхід до кожного підлеглого. Саме для цього, з її слів, на підприємстві ввели посаду соціального працівника – це посередник між керівництвом та підлеглими. Мовляв, його втручання є корисним у випадках конфліктних ситуацій, коли працівник не визнає своєї провини і готовий відстоювати власну правоту.

Також додає, що старанних працівників не лише преміюють, але й нагороджують цінними призами. Мовляв, нещодавно закінчилась лотерея, переможці якої у якості призу отримали плазмові телевізори, побутову техніку, тощо.

Що спільного в конструкторі «Лего» і продукції заводу

Розмови про те, що на підприємстві наявні шкідливі для життя та здоров’я сировини розпочались ще 8 років назад і з новою силою поновились після смерті молодої дівчини на виробництві. Проте технічний директор Славомір Качмарек запевняє, що це все знову ж таки не більше ніж чутки.

«Ми не будуємо кабельних мереж, а лише складаємо їх. Тому не виробляємо ні пластик, ні інші модулі. Всі матеріали купуємо в Європі, де екологічні норми в рази вищі щодо норм українських», - зазначає директор.

Також зауважує, що компанія складає електроніку для престижних автомобілів, вартість яких сягає декількасот тисяч євро:

«Я не можу собі уявити, що українські олігархи будуть їздити в автомобілях, в яких є якісь шкідливі хімічні елементи», - додає Славомір Качмарек. Наостанок зауважив, що матеріали, які привозять на завод, подекуди є чистішими, ніж ті, що використовують для створення дитячих конструкторів «Лего».

Зі слів піар-менеджера організації, наглядною демонстрацією безпечних умов праці є той факт, що на підприємстві працює чимало жінок, які чекають дітей:

«Вагітна жінка завжди в пріоритет ставить здоров’я своє і майбутньої дитини. Якби тут була якась мінімальна загроза, то вони не працювали б», - стверджує вона.
Жінки на 5 місяці вагітності, які працюють на підприємстві
Жінки на 5 місяці вагітності, які працюють на підприємстві
Чому працівники найчастіше хворіють навесні та восени

Віднедавна на заводі відмінили медичне страхування. Керівництво заводу пояснює, що така міра була вимушеною, оскільки пропозицією користувались вкрай мало працівників. Частково це обумовлене тим, що лише 60% працівників проживають в місті, де є контракт з міською лікарнею. 40% сільських мешканців, які кожного дня їздять на роботу у Луцьку, не можуть скористатись пропозицією, оскільки кожен раз їм потрібно звертатись в лікувальний заклад обласного центру.

Дирекція установи заперечує інформацію про те, що таким чином на заводі вирішили боротись з «липовими» лікарняними. Пояснюють, що знайшли метод більш дієвий – преміювати за робочі дні. Мовляв, якщо людина хвора то вона дійсно залишиться вдома, а якщо просто хоче таким чином зробити собі вихідний, то двічі подумає про його доцільність.

Славомір Качмарек зауважує, що на його превеликий подив, пік лікарняних припадає не на зиму чи осінь, а на весняний період, коли в селі потрібно садити городину, та осінню пору, коли її потрібно збирати.

«Бувало таке, що йшли на лікарняний по 200 людей за день. Зараз ця цифра набагато нижча», - каже директор.
Навчальні класи
Навчальні класи
Знайшли помилку? Виділіть текст і натисніть


Підписуйтесь на наш Telegram-канал, аби першими дізнаватись найактуальніші новини Волині, України та світу


Коментарів: 158
дідо Показати IP 27 Травня 2014 17:30
Ледацюги не хочуть працювати,то ж обріхують працедавця.Люмпен думає .що нічна зміна так.як у совку, поспати можна і не працювати.
Григорій Іванович до дідо Показати IP 27 Травня 2014 20:53
"Тому в робочих цехах встановлена система циркуляції повітря, а не охолодження. З його слів, це дозволяє тримати всередині приміщення в літню пору температуру на 2-3 градуси нижчу, ніж зовні" . А якже П О С Т А Н О В А № 42 від 01.12.99 Санітарні норми мікроклімату виробничих приміщень ДСН 3.3.6.042-99 При мікрокліматичних умовах, що перевищують допустимі параметри, внутрішньозмінний режим праці та відпочинку організовують за рахунок тривалості робочого часу: - при температурі повітря, що перевищує допустимий рівень, тривалість регламентованих перерв становить не менше 10 % робочого часу на кожні 2 град.C перевищення; - при поєднанні температури повітря, що перевищує допустимий рівень, з відносною вологістю, яка перевищує 75 %, тривалість регламентованих перерв рекомендується встановлювати не менше 20 % робочого часу
ОЙ! до Григорій Іванович Показати IP 27 Травня 2014 21:05
Ой, як ви нас інфою прогрузили. От тільки запитання: хто робить заміри температур на полях, де працюють селяни чи на тій самій Варшавці? Хто слідкує за дотриманням санітарних норм у варочних цехах руни, у охолоджувальних камерах заводів де обробляють молоко (тільки там ще прикрасти щось можна)?
Правда до ОЙ! Показати IP 28 Травня 2014 17:43
Від тої самох Варшавки чи землі нема шкідливих умов для навколишнього серидовище та розвитку онко хвороб!!!Феномольні сплави-хімію вчити треба!!!Порше,БМВ,Мерседес-це не екологічно чисті автівки, чомусь для Вольво не виготовляєте,правда??? І якщо цю статтю перекладуть ті,які ЗНАЮТЬ АНГЛІЙСЬКУ МОВУ і перешлють у Швецію,то чи не боїтесь Ви пане судового позову???????? І до чого тут вагітні??? Ідіотизм, маразм і взагалі не завод, а багадєльня!
ОЙ! до Правда Показати IP 29 Травня 2014 09:11
Феномольні сплави? Ги! ТРРРОЛЬ!
Кривда до Правда Показати IP 29 Травня 2014 10:58
по-перше правильніше буде "богадільня". по-друге Швеція на цю статтю не відреагує - спорим? по-третє щодо "ідіотизму та маразму" - це про ваш спосіб висловлювання, і підозрюю мислення. не смітіть у коментах.
Працівнику заводу до Кривда Показати IP 30 Травня 2014 19:34
коментар було видалено
лікар до Правда Показати IP 29 Травня 2014 12:38
Я можу англійською мовою виписати вам направлення в психлікарню. Неможна так запускати свою хворобу. В вас вже речення до купи не складаються і слова скачуть як блохи. Не хвилюйтеся, в тій лікарні теж є викладачі хімії, і навіть хіміки-вчені, то самі ви там не будете.
Вчителька українсько до Правда Показати IP 29 Травня 2014 13:49
В першу чершу зверніть увагу на синтаксис та пунктуацію у вашому опусі. Між реченнями варто ставити пробіл, також після коми. Комами виділяються і зверння. Відкрийте шкільний підручник і вивчіть правила синтаксису та пунктуації. В другу чергу, перед тим як щось написати, користуйтеся тлумачним словником - він допоможе уникнути використання тих слів та словосполучень, значення яких Вам не знайоме.
Лучанка до Вчителька українсько Показати IP 30 Травня 2014 19:32
Почитавши зрозуміла-тролі працівники так бояться за свої робочі місця, що готові нести таку ахінєю, що прозрівають всі))) Іронія долі з рабовласництва над вами))) Вчитися, вчитися, вчитися ще раз, ща раз і ще багато раз,адже, Ви в житті нічого не досягли написанням тут комментів про кому,лише ЗП 2 000грн. та приниження))))
ОЙ! до Лучанка Показати IP 1 Червня 2014 20:32
Сумбурний потік свідомості, який складно зрозуміти. Пані, раджу вам повчитися більш зрозуміло висловлюватись.
працівник до Лучанка Показати IP 2 Червня 2014 09:23
Нічого ти не зрозуміла. і продовжуєш нести ахінєю))))
працівник1 до Григорій Іванович Показати IP 27 Травня 2014 21:29
в тій самій Постанові зазначено, що для роботи, яка відноситься до категорії 1б та передбачає постійне робоче місце, допустимі параметри температури - від 21 до 28 в теплу пору року. Для роботи, яка не передбачає постійного робочого місця - до 30. В чому проблема?
Анонім до дідо Показати IP 3 Серпня 2015 21:50
А ти там ходь день був? Це якраз такій завод що поспиш якшо в зміну 8годин ти маїш прово 30хвилин відпочити
працівник1 Показати IP 27 Травня 2014 17:47
Підтримую! Ті, хто дійсно працюють нормально заробляють. І без штрафів обходяться. Може когось і ображає, що його позбавляють премії за лояльність, коли воно заявляється на роботу "готове" з вмістом алкоголю 2 проміле.
Андрій76 до працівник1 Показати IP 27 Травня 2014 18:47
3200грн.на такому виробництві ви вважаєте нормальною зарплатою?..Це всього-навсього 200євро,а в Німеччині за таку роботу німці отримують 1600-2000євро.Відчуваєте різницю? 200 і 2000?..
дідо до Андрій76 Показати IP 27 Травня 2014 18:48
Їдь в Німеччину.
100pudov до дідо Показати IP 27 Травня 2014 22:31
ну то їдь, туди кожного непускають! Лунь!
ОЙ до 100pudov Показати IP 28 Травня 2014 08:54
Правильно! Їм теж не потрібні нахлібники, які не хочуть працювати і очікують великих грошей, там своїх таких вистачає.
працівникам Кромберг до дідо Показати IP 28 Травня 2014 17:56
це Вас відправити треба туди,а тут платити гідно та екологію міста не псувати!!!Яких 2000євро в ФРН??? Як мінімум 3-5 тис. євро за таку роботу отримують і Німеччині, це Вам не Іспанія чи нещасна Польща!!!
бабця до працівникам Кромберг Показати IP 29 Травня 2014 09:14
шо ти городиш? ну подумай трішки. іноді краще жувати, ніж говорити. з'їж що небуть, не будеш таким сердитим ;)
Лікар до працівникам Кромберг Показати IP 29 Травня 2014 12:53
"Юношеский максимализм — крайне опасный недуг, по естественным причинам поражающий сознание личинок человека на их преимагинальной стадии развития. В некоторых случаях может перейти в хроническую стадию психологического сдвига и сопровождать пациэнта долгие-долгие годы. В особо запущенном случае приводит к инвалидности или к наглядному летальному исходу, под бурные аплодисменты. Юношеский максимализм возникает в результате столкновения бестолкового, но бодрого растущего организма с окружающей действительностью. Юный недоразвитый мозг несчастного, подогреваемый гормональным бумом, ещё не в состоянии распознать более двух оттенков какого-либо явления, поэтому делит все только на чёрное и белое. Общее правило — чем радикальнее, тем лучше".
ОЙ! до Андрій76 Показати IP 27 Травня 2014 19:11
Ой, ну то вперед у Німеччину! Якби в нас був рівень життя європейський то й зарплата була б єаропейська. А поки ми живемо в Україні, то й зарплата відповідна. По грошах ми рівняємось на європу, а по культурі коли будемо рівнятись? Як не соромно визнавати, але ми з вами трошки за дикі і безкультурні, як для європи (я і себе теж маю на увазі)
Яяя до ОЙ! Показати IP 27 Травня 2014 19:47
Не суди по собі
ОЙ! до Яяя Показати IP 27 Травня 2014 20:40
Ну от бачите, ми звами на брудершафт ще не пили, а ви мені вже "ти". Ось вона "культуронька" українська. І, зокрема, ваша.
Натка до ОЙ! Показати IP 2 Грудня 2017 01:24
Нашовний, так завод то німецький і дивлюся німець не помилився місцем де його побудувати, тому що саме в нашій країні народ настільки знецінює працю людей що навіть німець готовий копійки в Європейських мірках кидати до ніг українців. Як на роботі де люди в три зміни спину гнуть може бути ось така зарплата. Це ж просто смішно.
ОЙ! до Андрій76 Показати IP 27 Травня 2014 19:11
Ой, ну то вперед у Німеччину! Якби в нас був рівень життя європейський то й зарплата була б єаропейська. А поки ми живемо в Україні, то й зарплата відповідна. По грошах ми рівняємось на європу, а по культурі коли будемо рівнятись? Як не соромно визнавати, але ми з вами трошки за дикі і безкультурні, як для європи (я і себе теж маю на увазі)
Андрій76 до ОЙ! Показати IP 27 Травня 2014 19:44
А я в Європі і працюю...Вже 6-ий рік.А вам би порадив заздрити мовчки...
неволинянин до Андрій76 Показати IP 27 Травня 2014 20:00
Тоді якого милого ти коментуєш новини, які не в Європі? Я тобі не заздрю, бо і тут не погано заробляю. А ти б краще сам помовчав, тільки і вмієш, що підбурювати, патріоте.
Андрій76 до неволинянин Показати IP 27 Травня 2014 20:27
Якраз тому й коментую,що я волинянин і мені шкода людей які працюють за копійки та ще й радіють цьому.І те що я в Європі,не означає,що я відірваний від України.Я маю змогу 2-3рази на рік літати додому.А ось ви шановний,що робите на цьому сайті,якщо ви не волинянин?..Цікаво було б дізнатись...
неволинянин до Андрій76 Показати IP 27 Травня 2014 20:34
народився не на Волині, а живу на Волині давно. І працюю.
ОЙ! до Андрій76 Показати IP 27 Травня 2014 20:00
А я не заздрю. От якщо ви вже 6ий рік працюєте в європі - розкажіть - ви там ходите на перерву коли захочеться і скільки захочеться? Смітите прямо там де стоїте? Чи все ж таки дотримуєтесть правил?
Андрій76 до ОЙ! Показати IP 27 Травня 2014 20:42
Скажу вам по"великому секрету",що я більше двох років навіть пива не пив(не говорячи вже про щось міцніше),а палити?..То я за все своє життя тільки півцигарки викурив,ще за Союзу.Так що на рахунок цього ви праві-я дотримуюсь правил.Як і на любій іншій роботі:спочатку ти працюєш на авторитет,а потім авторитет працює на тебе.Лише останіх півтора року я вже дозволяю собі випити яких 100грам віскі у вихідний день,чи пару бокалів хорошого пива...
Mysterious до Андрій76 Показати IP 27 Травня 2014 20:49
А я собі і тут дозволяю 100 гр. гарного ірландського віски, і якщо п"ю пиво - тільки бельгійське типу Хугарден або Льовенбрау...
ОЙ! до Андрій76 Показати IP 27 Травня 2014 20:57
То це круто, вітаю! У вас, мабуть, відмінне здоров'я. Та я не про те, як ви дбаєте про власний авторитет та здоров'я. Питання було про культуру перебування серед європейців. Ви викидаєте сміття на тротуар? Ви виплюнете жуйку під ноги? (Ну якщо теоретично припустити що ви її жуєте).
Матуся до Андрій76 Показати IP 29 Травня 2014 15:01
Ну от і зрозуміло чому ви такі злі й знервовані. Ви ж, бідашечка, родиноньку майже не бачите, працюєте не покладаючи рук закордоном на розвиток Європи, можливо Ви щей працювали на заводі, та вирішили за кордон поїхати от і звільнились, а коли одумались, зрозуміли, що втратили стабільність, засумували за рідними, так тепер Вас назад на завод не беруть. От ви тепер і поливаєте брудом завод та захлинаєтесь власним ядом від безсилля.
Європа до Андрій76 Показати IP 27 Травня 2014 19:36
В Англії за це платять 2000 фунтів. Відчуваєш різницю? Євро і англійський фунт?
НЕЛУЧАНИН до Європа Показати IP 27 Травня 2014 20:30
скільки в Англії коштує хліб і все решта ? так ото ж.
леся до Андрій76 Показати IP 16 Листопада 2015 23:24
Німці за таку працю заробляють не менше 3000 євро.
Народ Показати IP 27 Травня 2014 18:17
Хотілося б послухати працівників,а не проплачених балаболів.Основна маса працівників підприємства - з сільської місцевості ,немаючи постійної роботи в селі змушені терпіти "фріцовські порядки" безропотно,щоб не втратити стабільний заробіток.І працюють добровільно - примусово понаднормово...
ОЙ! до Народ Показати IP 27 Травня 2014 18:24
Проплачені балаболи працюють на Рашку. А тут простіші люди. А можна роз'яснити, в чому полягають "фріцовські порядки"? В тому що потрібно пропрацювати 8 годин, а не пробомкатись? Бо на перекур тільки на перерві, а не 6 годин в день?
дідо до Народ Показати IP 27 Травня 2014 18:25
Працівників ніхто силою не заставляє працювати. Якщо працюють, то значить їх все влаштовує.
Селянка до Народ Показати IP 27 Травня 2014 19:52
А що ти скажеш на те, що працює багато луцьких, з Рівного, з Ковеля? Я сама з села, а моя сусідка - з Дубно. І чому хтось, хто не є працівником, говорить замість нас за село і постійно нас ображає? Чи ми чимось гірші за міських? Вважають, що ми бидло без освіти, і не усвідомлюємо що робимо. Так от, я працювала на ринку і в жару і в мороз, 6 днів на тиждень, платили тільки від того, шо продавалося. І більше я туди не вернуся!
Anonymous Показати IP 27 Травня 2014 18:47
В розовой футболке на фото то пан Славомир Качмарек директор завода ... Пусть не говорят что зарплата там сильно высокая .. вот мне самому интересно по какой категории они судят ??? я там тоже работал мне не понравилось ... во первых зарплата как писало на сайте с работой 2350 грн это грязными ... а теперь приведу пример сколько можно получить чистыми на руки итак ... 2350 - 19,6%(налоги 460 грн) = 1890 вот это средняя зарплата работника завода .... зарплата делится на две части 22 числа это аванс и 7 зарплата ... аванс обычно 500 грн или +/- 50 грн и потом 1300+/- грн получка .... в столовке в среднем что б покушать нужно 15 грн , а то что написали комплексный обед то всё чепуха и никто его не берёт и на всё про всё даётся 20 минут и ещё есть 2 перекура по 5 минут в течении рабочей смены.
Анонім до Anonymous Показати IP 27 Травня 2014 18:49
А ти би хотів ще податки не платити ?. Тоді тобі місце на варшавці.
на заводі до Anonymous Показати IP 27 Травня 2014 19:30
Та то ти мабуть давно працював. Тепер так: 1500 оклад (грязними) + 1150 премія максимальна (теж грязними), плюс доплати різні. В середньому на руки можна отримати близько 2500 за місяць. В перший місяць вийде менше - 2 тижні навчання йдуть без премії, премія вже коли на лінії працюєш. А потім можна і на кваліфікацію теста скласти. А коли ще лояльність платять виходить не погано. Правда їжу беру свою.
Лисичка до на заводі Показати IP 28 Травня 2014 18:09
ось тому, хай цец пан, пшек, їде в Польщу або вчить УКРАЇНСЬКУ МОВУ, ЯКОЮ ВІН СПІЛКУЄТЬСЯ В УКРАЇНІ,а не ламаною!!! Це так, а ЗП там нема, коли кадеш чистими хоча б від 2500грн..-там очі на лоб вилазять)))), такі гроші отримуйте самі, забирайте цей "завод-гігант" з Луцька у Польщу, ФРН і працюйте там собі, і не морочте у Луцьку людям голови!!! Фенольні сплави-ніхто не відміняв!!! МИ УКРАЇНЦІ РОЗУМНІ ЛЮДИ, А ВАМ, НАЖАЛЬ, ТРЕБА ТУПИХ, А РОЗУМНИХ ВАМ НЕ ТРЕБА! БО ВИ САМІ... 9ну розумєте хто)-ЯК МІНІМУМ РАБИ!
соромно! до Лисичка Показати IP 29 Травня 2014 09:19
соромно за таких я ти "РОЗУМНИХ" українців. в хімії є тільки фенольні смоли (це так для загального розвитку). ТРРРОЛЬ!
лікар до Лисичка Показати IP 29 Травня 2014 09:34
Боюся що лікарня поповниться ще одним пацієнтом. Спершу міська, потім психлікарня. Ех, не бережете ви себе...
Вчителька українсько до Лисичка Показати IP 29 Травня 2014 13:23
За фантазію ставлю 5, за орфографічні помилки - 1. І ще знімаю 3 бали за стилістику. І вивчіть нарешті випадки, в яких слова пишуться з великої літери! Восени чекаю вас на перездачу.
НЕЛУЧАНИН до Anonymous Показати IP 27 Травня 2014 20:33
на варшавці 2000 не заробиш.
я Показати IP 27 Травня 2014 19:03
все- таки смешно слышать, что когда на улице 30, то в помещении получается 27-это нормально???
Анонім до я Показати IP 27 Травня 2014 19:06
а на смердячому базарі комфортніше?
Мася до я Показати IP 27 Травня 2014 19:33
А у тебя на работе кондиционер есть? Или дома?
ОЙ! до я Показати IP 27 Травня 2014 21:25
Звичайно нормально, подивись санітарно-технічні норми. До 28 нормально.
Вам до я Показати IP 28 Травня 2014 18:11
ну і "умови праці там ідеальні", там дурдом веселка+ всім додаткова відпустка!!! чого бце так?))) А МОЛОКО??? Перевірку на Ваш завод!!! Або вон з України!!!
ми до Вам Показати IP 29 Травня 2014 09:21
шо молоко? корисна річ, зубки і нігтики гарно ростуть. себе перевір, тррролик!
лікар до Вам Показати IP 29 Травня 2014 09:50
Ого, скільки пацієнтів. Я вже втомився направлення в лікарні виписувати. Будете так нервувати - однозначно буде підвищений тиск та можливий інсульт або інфаркт. Раджу не палити, не вживати каву та алкоголь. Також уникайте жирної їжі, особливо на ніч. Молочко можна. І більше бувайте на свіжому повітрі.
Матуся до Вам Показати IP 29 Травня 2014 15:33
Ага! І всі 4,5тис. народу підутьВаршавку піднімати на "ідеальні" умови праці та високу зарплату! На заводі умови праці створили нормальні, а от мікроклімат в колективах створюютьтакі скандалісти як Ви шановна/ний. Приіде одна така "людинонька" і давай щоб не працювати влаштовувати "нервотрьопку" між колегами.Перегризуться всі між собою, а ВОНО сидить довольне!
Сталкер Показати IP 27 Травня 2014 19:34
Люди коли ви навчитеся , себе поважати ,вам аби робота, це зарплата 2350 , на вас мілЬйони заробляють , дешева робоча сила, ви для них людиногодини
Андрій76 до Сталкер Показати IP 27 Травня 2014 19:51
Підтримую 100%...З такою рабською філософією в голові можна догнати,та навіть перегнати хіба що Зімбабве з Лугандою,а не Європу з Америкою...
ОЙ! до Андрій76 Показати IP 27 Травня 2014 20:15
З такою, як ви кажете "рабською" філософією працюють люди, які не хочуть залишати рідну оселю, дітей та батьків. Вони патріоти своєї землі. Навіщо ви так зле говорите про власних земляків, родичів, сусідів?
неволинянин до Сталкер Показати IP 27 Травня 2014 19:56
Людина, яка знає слово Сталкер багато чого варта... Працює на фірмі, яка на ній не заробляє. Навпаки, спонсорує.
Ми + до Сталкер Показати IP 27 Травня 2014 20:18
Ну то створи власний завод із такою кількістю робочих місць і з ОФІЦІЙНОЮ зарплатою 2000 євро. Слабо? Таки слабо? Скільки платять на менших фірмах? Мінімалку і конверт? Або взагалі не оформляють.
працівникам які тут до Ми + Показати IP 28 Травня 2014 18:15
Краще мінімалку і конверт!!! А сенс ЗП 2000грн.))) мінмалка майже 1300грн. і доплачують людям "в конверті" більще 1300грн., повірте! А якщо не платять,то люди сидять,до Вас чогось не біжать, так???До таких "офіціних",що Ви на благо міста зробили???? А???? Не смішіть! Ви цей завод явно не створили, ніхто з Вас...., якщо Вас рабів це влаштовує, то хто з Вами сперечатиметься??? Ви ж всеодно нічого не зрозумієте!раби-це навіки раби з ЗП в 2000грн.=), аха ха)))
Ми + до працівникам які тут Показати IP 29 Травня 2014 09:28
А бабуся твоя, чи батьки пенсію з чого будуть отримувати? а ще відпускні з мінімалки ВАХ! які великі получаються. сам ти РАБ - якщо чекаєш від когось подачку. зроби щось путнє - прикрий рот, чи то пальці.
працівникам тупості до Ми + Показати IP 30 Травня 2014 20:05
Пенсія не від Вас залежить))) А мінімальна пенсія та пенсія переважно залежить теж не від Кромберга і майже не різниться)))!!! Вся різниця лише у держ службовців, ніяк не від вас.... а ха ха..., для початку повивчай все, а тоді комменти пиши тут, раб заводу, або сам рот закрий!!! А ще цікаво, як пальці можна закрити?=) Можливо, навчиш, раз "ас" у такій справі???!!!
Ми + до працівникам тупості Показати IP 1 Червня 2014 20:41
Ги, пенсія залежить від наявності грошей в бюджеті, а останні це результат сплати податків. І коментарі ти пишеш не язиком, а пальцями, то ж займи їх кориснішою справою. Тренуй мозок, порозв'язуй кросворди.
лікар до працівникам які тут Показати IP 29 Травня 2014 09:30
Дивися, бо ще помреш за компом. Вік смерті зараз молодшає. Виявляти такі емоції і таким чином дуже небезпечно. Побережи себе краще, а то знов завод буде винний:)
хакер до працівникам які тут Показати IP 29 Травня 2014 09:39
Шановна податкова інспекція, прохання вичислити IP-адресу цього користувача та влаштувати перевірку сплати всіх податків від доходів, які він отримує разом з ріднею. Від таких як він держава дуже страждає. Якщо ви цього не зробите, ми вам допоможемо - адреса вичисляється дуже швидко:)
Податкова інспекція до хакер Показати IP 30 Травня 2014 20:07
Допоможіть!!!=) Ми Вас благаємо!!!
хакер до Податкова інспекція Показати IP 1 Червня 2014 20:43
Тобі вже нічого не допоможе, тролику!
гість до Податкова інспекція Показати IP 2 Червня 2014 09:56
Нік Лисичка + нік Лучанка = Лисичанка!
Вчителька українсько до працівникам які тут Показати IP 29 Травня 2014 13:59
У Вас дуже багато помилок, і в попередніх коментарях під іншими ніками включно. Нажаль, українську мову Ви не здасте ніколи. Тому чи варто взагалі нею писати? Знання декількасот слів Вам не допоможе. Тим більше, що такі поняття як граматика, орфографія, синтаксис, пунктуація, стилістика, тощо Вас не знайомі.
Anonymous до Сталкер Показати IP 27 Травня 2014 20:28
2350 грн - 19,6%(налоги) = 1890 грн зарплата на РУКИ !!!!!!!!!
Mysterious до Anonymous Показати IP 27 Травня 2014 20:44
Та ти мабуть застряг в минулому, бухгалтер. Зараз зарплата більше 3 тис. в розрахунковому. Ти ще б згадав яка була зарплата в 2005 році. А ще розпиши звідки беруться 19,6% податків. І не хизуйся так - всяко в житті може бути, і люди раді мати роботу. А ти дивися, ще стрес отримаєш. І знов Кромберг буде винний.
Anonymous до Mysterious Показати IP 27 Травня 2014 21:46
я там вот недавно работал и ты мне буш говорить кто сколько получает ?? не знаешь не говори фигни ... а то что пишут в расчётках то фигня ... нужно смотреть на строку ДО СПЛАТИ !!! там совершенно другая сумма ..
Mysterious до Anonymous Показати IP 28 Травня 2014 09:16
А я і зараз працюю. Тому ти тут не говори фігні. До сплати в розрахунковому - це сума зарплати без авансу, йолопе. І якщо в тебе немає прогулів, п"янок, перекурів по 10 разів на зміну та браку - виходить пристойна сума за місяць. А ти, як я бачу, вже на іншій роботі з більшим заробітком. Будь ласка, кожному своє.
"ЗНАТОКАМ РОБІТНИКАМ до Mysterious Показати IP 28 Травня 2014 18:19
А пристойна це 2500?)) Цікаво, якщо так в Вас все ок.,то чому люди тікають від Вас??? От цього не можу зрозуміти, чому Вас терпіти Луцьк не може!!! Поясніть!А ні, це Ви боїтесь,що Вас закриють і більше "курячі" мізки обмежені "кроками-в ліво, в право, бо так написано в інструкції" ніхто не візьме на роботу!!!! ось в чому суть! ПОРА ВЖЕ ВАШУ БАГАДЄЛЬНУ ДАВНО ВИГНАТИ!!!ТА РОЗІГНАТИ!БЕЗТОЛОЧІ КЕРУЮТЬ ТА ПРАЦЮЮТЬ!!!
лікар до "ЗНАТОКАМ РОБІТНИКАМ Показати IP 29 Травня 2014 09:28
Багадєльню будеш розганяти свою, яку саме ти створиш, троляко. І піди випий валеріанки та якійсь засіб від діареї, а то з тебе лайно аж через рот лізе:) Я так і уявляю собі як у тебе вся клава загажена, бо смердить на всю область:)
я до "ЗНАТОКАМ РОБІТНИКАМ Показати IP 29 Травня 2014 09:34
Уті, як ми пінимося! що ж таке шановний/на? таке враження що вам доводилося працювати на заводі, але вас погнали за прогули, крадіжку чи п'янку. :) я вгадав? :) ги!
рабам до я Показати IP 30 Травня 2014 20:08
коментар було видалено
саня до Сталкер Показати IP 12 Серпня 2014 11:37
шо ви брешете
НЕЛУЧАНИН Показати IP 27 Травня 2014 20:37
якщо будуть інвестиції, створюватимуться робочі місця, збільшиться конкуренція на ринку праці, тоді збільшиться зарплата. для того йдемо в Європу. для цього треба роки. чим толковіший буде уряд - тим скоріше будемо іти
еуропеєць до НЕЛУЧАНИН Показати IP 28 Травня 2014 09:28
Кожен "капіталіст" шукає дешевшу робочу силу, щоб мати більші прибутки!!! Поки в Україні така ситуація, то вони йдуть сюда з інвестиціями, а якщо рівень життя в Україні підніметься, то і ці підприємства підуть далі шукати де дешевше! Чому ви думаєте вони в МВФ, даючи кредити, вимагають не підвищувати зарплати, пенсії, соцвиплати...? От так-то! Їм потрібен ринок дешевої робочої сили, а ви - майданьте далі і вірте у казочку з молочними ріками зі вступом у Євросоюз...:)))
гість до еуропеєць Показати IP 28 Травня 2014 09:40
А ти де живеш? Може в соціалістичній країні? Чи може в комуністичній? То ти з Китаю? Чи з Кореї? Ні, дай ще раз подумати - з Куби! Та мабуть ні, з Зімбабве!
юра Показати IP 27 Травня 2014 21:25
Знайома скаржиться про тяжкі умови праці і низьку зарплату. Чомусь "Модерн" перескочив їх і люди самі просяться на роботу туди...а сюди фактично від безвиході, а бо з батогом не загониш)))
ОЙ! до юра Показати IP 27 Травня 2014 21:31
Добре там, де нас нема. У Модерна теж є проблеми. Так що все відносно. Просто там формовочний цех, складальний, зварювальний і на дорогі машини аби кого не поставиш. Та й гарні зварювальники теж на дорозі не валяються, їх одиниці. Інші ж полюбляють залити за комір і теж звідти як пробки шампанського вилітають.
працівникам Марині до ОЙ! Показати IP 28 Травня 2014 18:22
так в вас теж ж дорогі))) І ПОРШЕ. І БМВ, І МЕРСЕДЕС))) АХА ХА))) НЕ СМІШІТЬ!!!
смішарик до працівникам Марині Показати IP 29 Травня 2014 09:19
коментар було видалено
ОЙ! до працівникам Марині Показати IP 29 Травня 2014 09:40
Ой! ви нас знаєте? не вгадали. не Марина. Наступна спроба (підкажу в мене є вєлік:))))))))
Вчителька українсько до працівникам Марині Показати IP 29 Травня 2014 16:04
Я бачу, що у тебе і з відмінками теж проблема. Намагання відтворити із себе те, чим ти не є, одразу ж кидається в очі. Нажаль, письмова творчість не для тебе. І розумова діяльність теж. Залишається тільки одне - брати в руки мітлу і чистити вулиці. Або звернутися до лікаря - десь, бачу, він тут ходив.
ОЙ!ОЙ! до юра Показати IP 29 Травня 2014 16:22
Що на "Модерн" захотілось чи може вже працюєте(хоча, напевно, НІ, бо не писали б такого) зарплата на "Модерні" не вище 3 тис.(крім зварювальників) знаю не від "знайомої", крім того в цехах ( особливо на формовці) температура нижче 30 не опускається, а в жаркі дні всі 35. Щось у мене закралась підозра, що вся ця демагогія в коментарях до статті розгорнулась саме тому, що на "Модерн" наразі масово набирають людей та необхідної кількості ніяк набрати не можуть через те, що "Кромберг" теж поповнює персонал.
економіст Показати IP 28 Травня 2014 07:59
хтось підраховував суму комплексного обіду ( і тут найо....ть )
ОЙ! до економіст Показати IP 28 Травня 2014 08:50
Ну я. 11,90 грн (тільки раджу скористатись калькулятором, ну так, для точності ). і хто ж вас так жорстоко на..обманув? просто навряд чи хтось бере комплексний, здебільшого салатик і якесь м'яско з гарніром.
гість до економіст Показати IP 28 Травня 2014 09:09
Складати цифри до купи вчать з раннього дитинства. Ти мабуть цю фазу пропустив, математик.
вах Показати IP 28 Травня 2014 09:22
Запросили журналістів, а потім всім хто має доступ до компа і працює на заводі сказали писати хвалебні коменти! Ха-ха... а то не знаємо як це робиться!!!
хав до вах Показати IP 28 Травня 2014 09:33
я просто працюю на заводі, до речі, без доступу до компа. тому сидю за домашнім (просто поки що в декреті). і мені ніхто нічого не казав. просто не треба всяку фігню писати незнаючи. чомусь у нашого брата - обгадити - то перше діло. вміють тільки жалітися: ой погано, ой мало, ой тяжко і т.д. а коли пропонуєш щось поміняти і запропонувати ідеї, або разом зібратись і розказати керівництву все як є - тоді всі по куткам ховаються, і мовчать тихенько в тряпочку. тільки потім на сайтах і вилазить все "незадоволення".
Матуся до хав Показати IP 29 Травня 2014 16:29
Привіт! Я теж в декреті, от вирішила новини почитати і натрапила на статтю про свою роботу. Сама стаття нічогенька, а от ТРОЛЛІ під нею завелись не розігнати. Їм же ж, бідашечкам, працювати доводиться, за просто так грошики їм не платять, за перекурчики та п'яночки з роботки вогеняють ще й вкрастоньки нічогенько не дають.
гість до вах Показати IP 28 Травня 2014 09:37
Ти живеш давнішнім минулим, шановний. Ще за тих часів, коли голоси людей на виборах можна було купити за пакет гречки та імпортовану курку. Декілька коментів ображених на весь світ людей, які працювали на заводі та тих, хто не є працівниками, а тільки щось "чули" - ти вважаєш всіма працівниками? Так от, багато людей гордяться своїм підприємством, і теж мають право про це писати, бо тут працюють і знають по собі як тут працювати. А журналісти і самі сюди рвуться, тільки їх майже не пускають. Пустили вчора, то вони "на радощах" зробили багато статей, бо раніше такого не було.
працівникам заводу до гість Показати IP 28 Травня 2014 18:27
а чого не пускають??? журналіст має повне право там бути, горе, Вам, відділ кадрів, горе.... без вашого дозволу там журналісти мають право бути, "специ" КУ!!!Ви хоть статті знаєте чи тільки 38?)
Ми+ до працівникам заводу Показати IP 29 Травня 2014 09:44
а не пускають тому, що такі як ти потім не зможуть стримати емоцій, і зійдуть ні на що від злості. підлікуй нерви тролик!
лікар до працівникам заводу Показати IP 29 Травня 2014 09:46
Це ти Фреймут надивився? Піди, зригни - тобі однозначно полегшає і попустить трішки. Тільки алкоголь більше не вживай - він дуже шкодить мозку і з крові виводиться дуже довго.
Андрій76 до вах Показати IP 28 Травня 2014 10:38
А я все думаю,звідки стільки критики від усіляких Ойів та неволинян в мою адресу?..Ніби нічого поганого нікому не зробив і не сказав.Вищезгадані персони явно що не працюють в"гарячому"цеху при температурі 30градусів,а сидять в кабінетиках з кондиціонерами і вихваляють це виробництво,де люди працюють на мінімалку...
з офіса до Андрій76 Показати IP 28 Травня 2014 10:59
Хвилинку! Не треба про офіси! Тут жодного кондиціонера, а відкриті вікна і двері то лише сквозняки від яких потім починаєш хворіти. з/п на виробництві виходить реально більша. так що не треба гасити офісний планктон. в нас теж не курорт.
Анонім до з офіса Показати IP 3 Серпня 2015 22:07
Тікі в офісі нема жари як на виробництві і в тебе штани до дупи неприліпають.а за зарплату неприбідняйтесь прості робочі шось не позволяють собі заграничні курорти як ВИ
ОЙ! до Андрій76 Показати IP 28 Травня 2014 11:17
Ну вибачте, якщо я вас образила. Ніби нічого поганого й не писала. Але попрошу не рівняти всіх під одну гребінку. бо не знаєте і пишете всяке.
гість до Андрій76 Показати IP 28 Травня 2014 11:23
"Гарячий" цех - це поняття на кухні ресторану, там де готуються гарячі страви. А ти знаєш суму мінімалки на Україні? Ні? 1218 грн., з яких ще відраховуються податки. А на заводі працівники отримують 2600-2800 на руки, літом навіть більше. Тому якщо ти поїхав в іншу країну на заробітки це не означає що тут люди мають отримувати єврову зарплату на рівні європейському. А про кабінетики з кондиціонерами - це ти мабуть про себе.
Сумно до Андрій76 Показати IP 28 Травня 2014 11:30
От мені цікаво - ти зараз, мабуть, в європі працюєш. Чому тоді ти так прагнеш облити брудом підприємство, яке має іноземні інвестиції на Україні? Що тобі зі того - Кромберг спати тобі не дає, чи гроші забирає? Не хочеш займатися ручною працею - займайся іншою. А що б було б, якби в світі не було ручної праці? Якби все було автоматизовано? На всіх вистачить офісно-комп"ютерних посад? Де б люди гроші заробляли? Що б вони їли? За що б купували одяг?
уга га до вах Показати IP 28 Травня 2014 18:24
та не тількі))) і самв писали сиділи, "знавці" української мови))) в Швецію б це все відправити, в суд, перекласти з цим хто порівнює і я побачу як цей "горе" поляк буде себе далі вести, звільнять,А то він ще півень, зажрався там..., непотріб!
пнх до уга га Показати IP 29 Травня 2014 09:21
а я і не знав, що в дурдомі відбувся випуск пацієнтів:) мабуть тебе зарано випустили
лікар до уга га Показати IP 29 Травня 2014 09:50
ух, який ви! вмене складається враження, шановний, що у вас серйозний невроз на фоні ненависті до заводу, і його директора. зверніться за допомогою - це лікується!
Ковельчанин Показати IP 28 Травня 2014 10:06
Не гоніть туфту. Працюю там майже рік. Зарплата чистими за квітень вийшла 2720. Звичайно що офісний планктон буде кричати що шкідливі умови, важко працювати. Ви офісні жопопросиджувачі хоч раз десь працювали фізично? Вийдіть в поле і попробуйте 12 годин в день при температурі 30 в тіні прополювати грядки, попробуйте за день розгрузити 2-3 вагони з мішками по 50 кіль. Такім як ви ніколи не зрозуміти роботяг. Вся ваша фізична праця це достати цигарку і вийти в курилку перекурити. Тьфу на вас.
жопопросиджувач до Ковельчанин Показати IP 28 Травня 2014 11:09
якщо прийняти до уваги, що я з села і у моєї маці є 2Га земельки. то звичайно ніколи не доводилось працювати фізично. і не доводиться зовсім, мамуся дала нам на цей рік відпочинок - засіяла все бурячками. зовсім не треба працювати, правда? тільки встигаю купувати креми щоб не згоряти та віддирати ноги і руки від землі.
хвиля Показати IP 28 Травня 2014 13:54
На цьому цей діспут можна закривати! Занавес! Відпрацювали два дні на благо... Отримаєте канхвєтку від Качмарека!:))) Хто вам повірить?!:)))
ОЙ! до хвиля Показати IP 28 Травня 2014 14:08
Ну все відносно. І Качмарек із своїми "канхвєтами" тут ні до чого. Тут працюють нормальні люди. От тільки чомусь "добрі" земляки їх за людей не вважають. завод це люди, а не директори (останні просто відповідальні за все, і за всіх). от тільки, чомусь на це ніхто не зважає.
гість до хвиля Показати IP 28 Травня 2014 15:38
Ні, ще не відпрацювали. Бо хочеться ще більше канхвєт. Зараз піду куплю собі ще. А мені твоя віра ні до чого - продавати совість не збираюся на відміну від тих, хто до того звик і мозок його не уявляє що можна жити інакше. Я працюю, хочу працювати і буду працювати, і в житті я сам всього досяг, бо працював тяжко і важко. А ти й далі язиком мели - може тобі полегшає.
Лисичка Показати IP 28 Травня 2014 18:41
Почитала, зрозуміла одне: шкода українців...,все. Більше нічого не хочу писати, казати, доказувати. Офісним працівникам ці горе "директора" дали вказівку: "фас" на всі негативні комменти писати,що все в них класно і все так "добре"... Поки Ви ,раби отаких ляхів,які не знають української мови та не вміють себе вести як люди,а тим більше, директора будете ось таке робити, то не те що в ЄС, а й в Казахстані Ви й надалі залишитесь ніким і зватимуть Вас ніяк,хіба що РАБИ чи ОФІСНІ ПРОТИРАЛКИ ШТАНІВ!!! Бо більше нема що сказати. Шкода, що нас дурять, використовуючи тупі такі порівняння,що плакати хочеться від того за що тих українців, навіть, ті пшеки мають... Дай Господи,щоб всі люди були здорові, щоб той завод закрили ВРЕШТІ РЕШТ та поменшало смертей, шкідливих викиднів у атмосферу та побільше достойних робочих місць і відповідно достойної ЗП! СЛАВА УКРАЇНІ ТА УКРАЇНЦЯМ!
Сестрича до Лисичка Показати IP 29 Травня 2014 10:05
Бубочка, шо ж ти так розходилась, чи то на тебе так впливають "шкідливі виКидні"! коротше, раджу не смітити зайвими словами, бо у тебе не все гаразд із аргументацією. І про рабство уявлення у тебе дуже розмите. Чи тай книжки, розвивайся. Зустрінемось у коментах на цьому сайті. (але дуже прошу почни читати, мо й порозумнішаєш). Гарного дня!
лікар до Лисичка Показати IP 29 Травня 2014 11:12
Україні та героям слава! Шановна, в Липинах є ще вільні місця. Допоможу домовитися. А поки що випийте щось заспокійливе. Навіщо ж так нервувати:)
Акушер до Лисичка Показати IP 29 Травня 2014 12:45
"шкідливих викиднів" - це що таке? Ти часом не про результат процесу кохання своїх батьків?
лікар до Акушер Показати IP 29 Травня 2014 16:53
Я, як лікар, з коментів Лисички та її ж коментів під іншими ніками бачу тільки "опечатки по Фрейду". Також прослідковується лінія вираженої шизофренії. Ця людина потребує психологічної або психіатричної терапії, і як найшвидше. Тому раджу їй звернутися до Волинської психіатричної лікарні № 1. м. Луцьк, вул. Теремнівська, 98 тел. 25-00-51 - довідкове Реєстратура тел. 25-02-52 Приймальне відділення № 7: тел. ф. 25-03-91 Приймальна головного лікаря: тел. 77-49-03 Лисичко, та твої інші прояви, не зволікай! Може бути гірше!
Фас до Лисичка Показати IP 29 Травня 2014 17:44
та ну! для чого ж в такій голові виродилось стільки пафосу? Як багато останнім часом розвелося людей які під виглядом "турботи" про Україну та український народ видають інфу яка шкерберть перевертає та вивертає на виворіт правду саме так, як їм необхідно! Я нікого тут не захищаю, однак, почнемо ми спочатку з "пшеками" боротись, потім з німцями, а потім, що, фашизм ? А якщо закриють завод куди людям які на ньому працюють подітись? На наш славний автозавод піти, який більше на простої ніж працює, чи на ГПЗ по лікоть в мазуті ковирятись, чи можливо на сезон на цукровий, чи "Варшавка" розростеться ще на 4 тис. людей? А з села люди яку отримають альтернативу? Знов на Польщу на заробітки? Я не розумію Вашої мети, Шановна Лисичко, однак саме шкідливі "викидні" якими рясніє Ваш коментар ставлять під сумнів Ваше психічне здоров'я та викликають питання, чи саме з думкою про українців ви тут пишете, чи про заробіток за який не кожен візьметься з причини вихованості.
лучани Показати IP 30 Травня 2014 21:33
А я додам також: і тим більше те, що в робочий час ТРЕБА ПРАЦЮВАТИ, А НЕ В НЕТІ СИДІТИ та строчити як навіжені з тих Липин)))), видно, що вихідні дні)))
я до лучани Показати IP 1 Червня 2014 20:49
От якраз і видно з твого тексту, хто строчить з Липин. Судячи зі змісту, поспішаєш, поки санітари не прийшли і не пов'язали. :) Не суєтись, іди в палату, приляж. Тебе вилікують.
bs Показати IP 2 Червня 2014 22:12
ну будьте відвертими зарплата на руки 2500, більше раз чи два на рік,плинність кадрів значно більша - заводу 8 років, працює 3 тис.,а особисті номера доходять до 12 тис.,тобто 9 тисяч людей вже пересіялось,виходить 1100 в рік, 110 в місяць, вже збрехали у двічі. Робота каторжна, вистояти з піднятими догори руками 8 годин,не кожен зможе, будь-які доплати за переробіток, та працю у вихідні відмінили, а робити то ж треба, то люди відробляють за якісь свята, та як кажуть 32 червня. Натомість європейська практика- це якраз погодинна оплата праці, двойна оплата у вихідні.Поважаю всіх людей але на завод останім часом суне всякий зброд, останні сільскі пяниці та луцькі наркомани почувають себе тут цінними працівниками, до першої зарплати. Керівництво зробіть висновки 2500- це 200 доларів в місяць, не принижуйте й далі тих українців, бо скоро всі повтікають шукати кращої долі
працівник1 до bs Показати IP 3 Червня 2014 08:05
О, то ти мабуть складський. Підсобний працівник, можна сказати еліта заводу, яку за чвертьгодини до кінця зміни вже не знайдеш на робочому місці. А може шнайдераївський зі стажем у профспілці? Чому ти рівняєш свій заробіток із заробітком людей на виробництві? Ти хочеш працювати менше, а отримувати так само? І кого ти називаєш брехунами? В тебе є доступ до бази даних працівників з їхніми з/п? І що значить відробляють за свята - ти думаєш, що ти ляпаєш? Як за Різдво можна відробити? Брехун ти останній, ось ти хто. Шукай собі іншу роботу, трепло.
va Показати IP 2 Червня 2014 23:48
Ти, я бачу, вже втік. Бо за дні прогулів зарплата не нараховується. А коли приходиш п'яним, то тебе відстороняють наказом від роботи в цей день і теж не оплачують. Плюс позбавляють частини премії за подібне геройство. А якщо ще щось вкрав і тебе зловила охорона...Так що ти, герою, про себе і пишеш. Із тих, хто звільняється, 20% вилітають за п'янку, крадіжку та прогули. А персональні номери тут ні до чого - багато хто вилітає на першому тижні, математик. А ще багато назад вертаються, на колінах молять їх взяти, і якщо їх беруть вони отримують нові персональні номери. А зарплата - я беру на руки розрахункові своїх працівників і їм роздаю, чудово бачу які в них цифри є. Ти говориш не правду. Так що ти, аналітик, з твоєю аналітикою, шукай і далі собі кращої долі, бо ніколи її не знайдеш.
вs Показати IP 4 Червня 2014 19:01
попрошу статисфації, брехунами я назвав тих хто нарахував 1.5 відсотка плинності, я не складський і не пяниця, як ви там пишете а працюю на виробництві і вже втомився вчити всяких тіпочків, бо й старі працівникі втікають, а нові прийдуть місяць пороблять і нема, а по суботах працювати за якесь там грудня у квітні, це що не правда, а зарплата мала то правда, платіть більше то ніхто від вас не буде втікати, напередодні розмовляв з працівником, каже розраховуюсь, мала дитина, те се, хоча б на 1000 більше лишився б задоволенням, а так змушений їхати в Польшу, до речі на тому ж засраному вами Модерні новачкам, перша зарплата 2800, погодинні доплати, понаднормові
працівник Модерну до вs Показати IP 5 Червня 2014 08:15
На Модерні, працівник, працюючий вже 4 роки, отримує не більше 2500, при тому працюючи у 4-змінний графік без якихось там понаднормових, і зарплата ділиться так само на 2 частини.
вs Показати IP 5 Червня 2014 22:47
чергова брехня, сусІд у квітні влаштувався на зборку, казав перша зарплата 2800 на руки, а близький друг працює рік на листогибі, до речі теж з кромберзьких- 3500-3600, там наших вже до біди і айтішніків, і робочих , не знаю ким ви там працюєте, друга часто лишається після роботи йому доплачують погодинно, та що я розпинаюсь сам колишній директор і той втік до вас, цю ситуацію на ринку праці називають "утечка мозгов" , браво так держать, люди вимагайте гідну зарплату, а не чайники розігруйте
працівник Модерну до вs Показати IP 6 Червня 2014 09:49
я працюю на Модерні 4 роки оператором на лазері та формувальній машині. раніше можна було виходити понаднормово в суботу чи неділю, тим і наганяли зарплату. зараз перевели в 4ризмінку і субота з недільою стали офіційними робочими днями. понаднормових нема. повірю що більше 3000 получають ті хто стоїть на лазері по металу, але там постійно сморід, окалина і постійно порізані руки довго не заживають. так само більше получають сварщики, але про "прєлєсті" їх роботи розказувати не буду, сам знаєш. а от "новий директор" з Кромберга - забирайте назад. те що від вас втікло, то була не "утєчка мозгов" а чогось іншого. забирайте, ще бантика вцепимо!
BS Показати IP 10 Червня 2014 13:02
шановний опонент, з Модерна, колишнього директора важаю досить адекватною людиною, можливо ви ще мало з ним працюєте, мої розповіді грунтуються на словах людей що у вас працюють, якщо ви мені не вірите ,то я можу вам надати персональні дані, мій товарищ так і сказав,чому я пішов з Кромберга, на той Модерн - бо там більша зарплата, лишні хай навіть 500 грн, в сімї не завадять,але про "прєлєстів роботи" коли від ізоленти гниють та тріскають руки і тут хватає, нам не потрібно сваритися, навпаки, співпрацювати, вимагати більшого, від влади, профспілок ,керівників, ось у нас раніше були якісь страйкі, ще щось вимагали, зараз всіх кого треба прикормили, 3000 тис. ваш потолок 3 рази в рік, і в перед до світлого майбутнього. P.S. Ось наші близькі воюють на Сході, такому бідному та знедоленому,хоча з подивом подивився інтервю шахтаря який казав, що зарплата у нього 8000 тис., так праця можливо й важча, але там нема альтернативи, а цифра така тому, що працю поважають, та захищають ті ж шахтарські профспілки
внук шахтаря до BS Показати IP 10 Червня 2014 20:23
8000 за роботу шахтаря - це нормальна плата? Ти жартуєш? Ти знаєш що шахтарі довше 60 років не живуть? Ти знаєш що більшість із них помирають в страшних муках від раку легень? За працю шахтаря 8000 - це смішно. Вони кожен день йдучи на роботу, прощаються із сім'єю. Бо місце забій може стати йому могилою. Не говори коли не знаєш!
Україночка Показати IP 27 Вересня 2014 23:35
безплатний довіз іногородніх працівників на роботу та до місця проживання на Kromberg&Schubert-це правда?
Даккар Показати IP 2 Листопада 2014 13:04
Україночка так правда
Лучанин Показати IP 22 Січня 2015 14:48
Добрий день! Напишіть чи набарають станом на 22.01.2015р. новий персонал та яка "чиста" з/п на підприємстві. Дякую.
мала. Показати IP 28 Січня 2015 11:24
Я взагалі на 3 місяці вагітності в мене дуже великій токсікоз і мене майстер не відпустив до дому сказав шо це мої проблеми шо мені не добре
дрон Показати IP 4 Лютого 2015 15:56
Як працюється в офісі компанії, які там умови?
Shalom до дрон Показати IP 16 Лютого 2015 23:38
Хто знає в якому мїстї знаходиться такий же завод в Польшї?
Оксана до Shalom Показати IP 21 Лютого 2015 12:03
Завод знаходиться місто Swarzedz вул.Rabowicka Польща
Анонім Показати IP 3 Серпня 2015 21:43
Кажуть шо на заводі жари нема ,якщо надворі 30там цілих50градусів а їхня система вентиляції холоду недає і люди літом в омарок падають як мухі
Ridata Показати IP 10 Серпня 2015 23:21
підкажіть хто знає в Житомирі відкрили такий самий завод як у Луцьку,як доїхати туда з Рівного у Житомир щоб попасти на той завод???
анонім до Ridata Показати IP 31 Серпня 2015 21:09
Завод в Житомирі саме будується, має запуститись після Нового року, але набір та навчання вже проводять. Знаходиться за адресою: с. Оліївка, вул. Садова, буд. 4 (район Крошня), з центру йде маршрут №10.
Сніжок Показати IP 25 Листопада 2015 23:24
Так почитала,тут дійсно за деякими людьми "дурдом плаче")
Крошу Показати IP 19 Грудня 2015 22:19
Все що написано в цій статті з слів керівників заводу це суцільна брехня тому що не все так добре на заводі як розказують керівники чому тотальні штрафи по 600гр за любий проступок заставляють на перед відробляти за святкові дні. Літом нестерпною жарко замість того щоб встановити нормальний клімат контроль то завод замовляє дешеві кітайські вентилятори. Керівництво ставиться до працівників дуже предвзято просто простих робочих не рахують за людей на заводі практикують не правельний підбір керівних кадрів. Я пропрацював на заводі почті 9 років і був змушений піти бо не витримав предвзятого ставлення з боку майстра і начальника відділу так що не все так прекрасно як говорили в інтерв'ю керівники заводу. Краще сто раз подумати чим піти працювати цей констабір моя вам порада
Дмитро Показати IP 29 Лютого 2016 14:04
Відбір там звичайно якийсь незрозумілий...Що за ставлення до людей? Зателефонували через 2 тижні, не встиг взяти трубку, перезвонюю, а вони мені, типу все, чекайте наступного разу...Що це таке? Що за "ввічлива" пані там і слова не дає сказати? Обурило мене, засмутився...Перехотілося відразу ж там працювати, раз з самого початку таке ставлення до людини, то про що далі казати...
працівниця заводу Показати IP 26 Березня 2016 13:58
Про умови праці : дійсно на заводі досить висока температура повітря на виробництві і не тільки влітку, а вже зараз, в березні, люди працюють в майках, темп роботи дуже ритмічний, ефективність постійно збільшують( тобто за той самий час робітники мають виконувати більший обсяг роботи). За правилами заводу свої робочі місця мають прибирати самі ж працівники, виглядає це так: замели віниками, "підняли пилюку" та й годі, вологе прибирання відбувається вкрай рідко, працівники сервісу миють машинами лише загальні коридори. Плинність кадрів досить висока, людей не цінують, за помилки окремих працівників гроші знімають з усієї лінії, можу ще довго розповідати про каторжні умови праці аби на це хтось звертав увагу. Над нами просто сміються і використовують дешеву робочу силу, по принципу "вичавили всі соки", можна набрати свіжу "рабсилу"
Анонім Показати IP 1 Квітня 2016 23:32
За таку роботу зарплата повина бути не меншою ніж 30тис.грн. За кодоном за таку малу зарплату ніхто не буде поацювати, а в нас як раби працюють
Дядя Сэм Показати IP 21 Серпня 2016 01:16
Работал на кромберге . Если коротко описать то всё просто: Качмарек (директор) нормальный тип,с ним можно договориться;коммерческий директор- тоже нормальный,НО....ОДНАКО ЛОЖКА ДЁГТЯ ЕСТЬ в этом " мёде" и имя её Валька Банько -в народе **АНЬКО (думаю она знает как её называют трудяги) Была она в Луцке на Кромберге начальник смены-то скромная но со своими тараканами,А КАК ТОЛЬКО ПОВЫСИЛИ И ПЕРЕВЕЛИ В ЖИТОМИР---НУ СТАЛА ***** *******. ЗА ЛЮДЕЙ НИКОГО НЕ СЧИТАЕТ. ЕСЛИ СКАЗАЛИ БЫ:"Хочешь быть зам.директора, НО НАДО ПОСРЕДИ ЦЕХА ОТС**АТЬ У КАЧМАРЕКА-она дажец бы и не роздумавала
Bazilio Показати IP 26 Вересня 2016 10:44
Каковы условия приёма на работу офисных работников? (возраст, опыт работы и т.д.)
777 до Bazilio Показати IP 17 Грудня 2018 23:58
(Хто рекомендує?,готовий тримати таэмицю? і діяти по вказівкам? не важливо чи це суперечить людській гідності
Олег Показати IP 16 Листопада 2016 19:11
А німець получавби за цю роботу 3000 євро
Петя Показати IP 11 Вересня 2017 20:24
Керівництво проектів- лейно,ні поваги ні культури,думають за себе,всіх інших гноблять.П*здити їх пор
Алекс Показати IP 7 Березня 2018 12:27
Люди,який директор буде казати правду,про штрафи про умови праці про зарплатню яку виділяе німеччина і тут з підтримкою місцевих чиновників воня зменьшуеться,про шкідливість виробництва,про те як пшек Кочмарик пристае до жінок,хто вам це покаже і розкаже, задумайтесь чи ті гроші копійчаті варті гого заводу?хай ті пани самі стають на лінію!!!!!!!!!!!!!
Вася Показати IP 24 Липня 2018 09:09
Кого там слушать. Пршол устраиваться, дали тесты пройти, для младших класов. Так где 2 минуты достаточно, половине 10 мало, а потом оказываеться не верно половина. И всех берут. Я испугался с д*билами работать. При чом тут завод? И как на вас не орать? Стадо. Ломятся, курить хотят. Час не может без папиросы. И идёт на роботу с одним перекуром
777 Показати IP 17 Грудня 2018 23:13
падшие люди, может зря людьми назвал.Кумовство с большой буквы.Не дай бог с этой канторы !!!!!!!!!возможно вежливо распрашивать че либо будешь(внушение тебе кажется ты заблуждаешся)Пазик овца тупая от туда все корни
777 Показати IP 17 Грудня 2018 23:42
(кумы), посаженные- по хамски ведут себя не боясь наказания.В голове IQ90 а ведет себя на все70.Вопрос задаеш, в ответ крик- потомучто мозг не может сгенерировать информацыю.Пожалуйста прозьба к КРОШУ (подбирайте персонал не кум, сват, брат, а по МАлому(хочу працювати)

Додати коментар:

УВАГА! Користувач www.volynnews.com має розуміти, що коментування на сайті створені аж ніяк не для політичного піару чи антипіару, зведення особистих рахунків, комерційної реклами, образ, безпідставних звинувачень та інших некоректних і негідних речей. Утім коментарі – це не редакційні матеріали, не мають попередньої модерації, суб’єктивні повідомлення і можуть містити недостовірну інформацію.


Система Orphus